Magnat Needle Alu Super Center vloerspeaker / zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Magnat Needle Alu Super Center vloerspeaker / zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,9

richardbesten 12-03-2011

Mensen wat een geweldige center speaker!! Er komt echt een prachtig geluis uit en zeker voor dat geld.

Ik heb hem nu een paar weken en hij bevalt me geweldig. Er zitten vijf kleine speakertjes in en je zou zeggen dat het geluid al snel erg schel zou klinken. Niet dus!! het geluid is fantastisch! Ik zou deze aan iedereen willen aanbevelen!

Flymo 21-01-2010

Fraaie centerspeaker.
Geheel van aluminium met in totaal 5 speakertjes.
het geluid is neutraal en iets aan de heldere kant (kan ook niet anders met dergelijke kleine speakerunits). Toch zijn stemmen duidelijk, wat bij een centerspeaker ook het belangrijkse is.
Nadeel vind ik de luidsprekerdraad aansluitingen. Die moet je om een bocht heen, achter een klem-aansluitingen friemelen, tamelijk onhandig.
Had beter gekund.
Voor de rest prima en degelijk gebouwd.
Lekker smal (niet hoog), zodat hij goed onder een LCD TV kan, zonder dat je de AB hoog moet houden om de TV te bedienen.

snijd007 05-05-2007

heb deze center speaker gisteren ontvangen en aangesloten op mijn receiver en ik moet zeggen afhankelijk van dvd en instellingen klink hij best wel goed en zeker voor deze prijs dus ik ben er zeker tevreden over en wat niet onbelangrij is hij smoelt goed onder een flatscreen mooi slank en niet te groot

gratjepatatje 09-01-2006

Ik moet eerlijk zeggen dat ik de speaker allereerst op het design heb
uitgezocht ( en de prijs )
En inderdaad geplaatst op mijn 82 cm breedbeeld van JVC ziet dat er erg strak
uit, zelfs mijn vrouw vond hem mooi en dat wil wat zeggen want de enige
speakers die mijn vrouw mooi vindt zijn speakers die je niet ziet.
Verder een degelijke aluminium behuizing goede aansluitpunten voor de bedrading
en stevige trillingsrubbers aan de onderzijde.
Wat betreft de geluidskwaliteit kan ik zeggen dat ik ook zeer tevreden ben,
zeker voor een speaker van deze prijs.
Hij kan het vermogen van mijn versterker JVC 5 x 100 watt makkelijk aan, zonder
noemenswaardige vervorming, wel de versterker even goed inregelen anders wordt
de center gauw te overheersend.
Al met al een aanrader voor een kleine prijs met een strak design en een zeer
redelijke geluidskwaliteit