Potts, Paul One Chance - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Potts, Paul One Chance op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

azalaia 30-01-2008
Geschreven voor: Potts, Paul One Chance

Deze cd, die ik onlangs heb aangeschaft, is van een hele grote klasse. Prachtig opgenomen met het Londons Synfonie Orkest. Nessun Dorma en Time to say goodbye zijn zo indrukwekkend gezongen dat ik nog steeds geëmotioneerd raak. Ook de andere romantische liederen zijn zeer de moeite waard om te beluisteren zoals Cavatina..... hemels gezongen en zo romantisch en liefdevol....een meesterwerk.

Wijnanda Voorburg 01-12-2007
Geschreven voor: Potts, Paul One Chance

Had flarden optreden gezien op de BBC, ook op YouTube en daarom nu de CD One Chance aangeschaft.

Een warme, gloedvolle, liefdevolle en loepzuivere stem heeft deze kleine, verlegen man. Kippevel!

Alle nummers zijn de moeite waard, maar Nessun Dorma blijft - letterlijk - op Nr. 1 staan.

Ik wil meer van Paul Potts !