Yamaha CD-S700

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Yamaha CD-S700 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Jan E 25-04-2015
Geschreven voor: Yamaha CD-S700

Ik heb deze gekocht omdat ik best wat extra wil betalen voor een betere kwaliteit maar geen behoefte heb aan typische high end oplossingen zoals forse trafo’s en veel dikke condensatoren.
Het is een basic ontwerp met standaard componenten maar wel het mechanisme dat ook in de veel duurdere modellen gebruikt. Maakt in zeer degelijke indruk en met de geluidskwaliteit is niets mis. Prima dus.

Anoniem 09-10-2012
Geschreven voor: Yamaha CD-S700

Deze speler nu ongeveer 1/2 jaar in bezit en er ontstaat bij enkele cd's al afspeel cq leesproblemen. Rokersvrije omgeving en in een afsluitbare audiomeubel, tevens ben ik zeer zuimig op mijn cd's. Het ligt dus echt aan de speler die van de één op de andere dag enkele cd's niet meer leest of goed afspeelt, voorheen totaal geen problemen.
Contact opgenomen met de winkel waar ik hem gekocht heb voor garantie/reparatie afhandeling. Heb gelukkig nog een Technics speler van 25 jaar oud liggen die het perfect doet. Kwalitatief is het hedendaags niet meer wat het geweest is.

Anoniem 04-04-2012
Geschreven voor: Yamaha CD-S700

Hoewel ik geluidstechnisch gezien zeer tevreden ben over deze speler, zijn er toch een aantal puntjes voor verbetering. Allereerst moet je een cd er echt precies inleggen tussen kleine rubberen stukjes in de lade. Als je een cd een beetje snel erin doet of wilt wisselen ern hij ligt iets naast zo'n rubbertje, loopt de lade vast en de motor blijft doordraaien. Snel handelen dus! De nacontrolle bij Yamaha (deze speler komt uit Taiwan) mag beter. Zo zit mijn diplay schermpje iets scheef gemonteerd. Tevens is het aluminium frontplaatje welke gemonteerd zit op de voorzijde van de smalle lade, iets krom. Deze wordt schijnbaar erop geperst/gelijmd op de plastic lade zelf. Zag dezelfde speler bij MM en deze had dezelfde euvel. Vind dat dit niet mag kunnen bij een speler uit deze prijsklasse en van een merk als Yamaha. Degelijkheid geef ik dan ook een "nvt", ik kan daar nog niets zinnigs over zeggen.

Phil57 25-01-2011
Geschreven voor: Yamaha CD-S700

Deze speler gekocht met de Yamaha-versterker uit dezelfde (700)serie. Degelijke eenvoud. Het loopwerk is zeer stil. Ook sluiten en openen van de lade vrijwel geruisloos. Is goed teken, herrie betekent wrijving - slijtage. Geluidskwaliteit subliem (icm a s700 en ASW-cantius 504 luidsprekers). Zeer tevreden, ook vanwege de strakke, ietwat ingetogen vormgeving.
Staat niet verkeerd! Prijs (340E-Pixmania), gezien dit alles zeker oké!

dick wildeman 01-12-2011

Ik overweeg er ook een aan te schaffen. Na bijna een jaar nog steeds zo tevreden?