NAD C 515BEE

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de NAD C 515BEE op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,3

gie tavernier 29-08-2008
Geschreven voor: NAD C 515BEE

De NAD c515 is de kleinste telg onder de NAD CD-spelers doch hij presteert (bijna) even goed als duurdere modellen van NAD (en even goed als de C525). De klankweergave is heel transparant en dynamisch en vrij van verkleuring. Alleen bij complexe muziek (zoals symphonische muziek) merk je dat dit geen topklasse speler is.Voor zijn prijs vind je zeer moelijk een betere speler. Daarenboven decodeert hij ook MP3.De betrouwbaarheid is prima.( een goed alternatief voor de Harman/Kardon speler uit dezelfde prijsklasse)

wag6708 08-04-2008
Geschreven voor: NAD C 515BEE

Na orientatie van onder meer de merken Cambridge Audio, Onkyo en NAD heb ik mijn keuze laten vallen op de Nad speler C515BEE (zwart - graphit) Een uitgebreide test op Internet gaf de doorslag. NAD heeft in dit segment een meer dan goede reputatie. De uitstraling speelt daarin ook een rol van betekenis. Eigentijds en strak design. Heb de speler een goeie week in huis en ben zeer tevreden. Het dimbare (3 standen) display is erg functioneel. De speler heeft een mooi gedefinieerd spectrum en een zeer analoge weergave! Het laag word ook in de lage frequenties goed weergegeven. Ben een overwegend klassieke luisteraar! Een minpuntje vind ik de led. In de stand-by stand kleurt hij oranje (wat overeenkomt met mijn Onkyo versterker) maar in bedrijf-stand kleurt hij felblauw. Maar dat is dan ook het enige. Voor de rest een prima apparaat en aanbevelingswaardig!

Gecombineerd met Onkyo A9211 versterker en Kef 104 luidsprekers.