Bekijk 1 andere uitvoering

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Denon DCD-600NE op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,5

h***************@g******** 06-08-2021

Klasse cdspeler

Geschreven voor: Denon DCD-600NE

Na negen jaar naar een Onkyo speler te hebben geluisterd deze Denon aangeschaft. Hij ziet er mooi uit maar klinkt nog beter. Het geluid is warm met voldoende lage en hoge tonen en laat alle instrumenten goed horen . Ik heb hem aangesloten op de optische ingang en het lijkt of ik ook nieuwe speakers heb aangeschaft. Voor deze prijs een goede CDspeler met afstandsbediening en voldoende programmeer mogelijkheden .

Pluspunten

• Lage prijs voor klasse cdspeler.

Frank 23-05-2021

Tijden veranderen

Geschreven voor: Denon DCD-600NE

Door het defect raken van deze CD speler ( na 1 jaar al ) de veel goedkopere Sony BlueRayspeler op dezelfde installatie aangesloten en wat schertst mijn verbazing. Het geluid wat de BlueRay speler produceert is zo veel beter dan die van de Denon ! In de 80 er jaren ws ik een enorm fan van Denon maar het is nu echt over.

Minpunten

• geluidskwaliteit miserabel

klaas 28-07-2020

Prima cd speler

Geschreven voor: Denon DCD-600NE

Ik heb deze speler gekocht omdat ik een goede speler met een goed analoog (natuurlijk) geluid. En dat doet deze speler. Daarnaast is de speler robuust met een goede eenvoudige bediening. Speler heeft geen bijgeluiden en is muisstil tussen de pauzes van de tracks.

Pluspunten

• Goed analoog geluid
  • Geen bijgeluiden
  • Eenvoudig in de bediening
  • Robuust

Minpunten

• Te forse afstandsbediening