Denon DCD-520AE - Reviews

Digitale uitgang
optisch
Usb

Klauw 11-04-2013 Product half jaar in bezit

Nog steeds zeer tevreden. Perfecte geluidskwaliteit. Mooie sobere vormgeving. Afstandsbediening werkt ook prima met voldoende bedieningsgemak.

Klauw 22-12-2012 Product half jaar in bezit

Nog steeds zeer tevreden. Ik gebruik de speler zeer veel en zonder enige problemen speelt hij nog steeds alles af. Geluidskwaliteit is uitstekend voor een speler in deze prijsklasse. De degelijkheid lijkt m.i. ook in orde, al is daar na een klein half jaartje nog niet zo heel veel over te zeggen. Kortom: een eenvoudige, maar zeer goede speler met een mooi strak design.

Klauw 03-09-2012 Product paar dagen in bezit

Een week in bezit. Prima CD-speler met een zeer prettige heldere en sprankelende klank. Klassiek wordt erg mooi weergegeven.
Mogelijkheden : random, repeat en program. Ook 'pure direct' mogelijkheid: het display en/of optische uitgang kan worden uitgeschakled voor een direct geluid zonder dat er verlies optreedt via andere verbruikers.
De weergave via het display vind ik te klein en is moeilijk af te lezen van een afstandje.
De vormgeving daarentegen is sober en strak met de meest gangbare knopjes erop. Dit spreekt mij erg aan.
Degelijkheid lijkt mij in orde, echter hoop ik dat de speler het lang uithoudt zonder dat er problemen met het lezen van CD's gaan optreden; dit lees je namelijk regelmatig bij sommige CD-spelers (vaak bij Onkyo, vandaar mijn keuze voor Denon). Denon lijkt op dit punt goed te scoren, hopelijk wordt dit ook bevestigd. De tijd zal het leren.
In ieder geval ben ik zeer tevreden met dit product.