De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 9 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de HP 303 foto value pack zwart/drie-kleuren en 40 vel 10 x 15 cm multi pack / cyaan, geel, magenta, zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Michael van der Heiden 30-08-2018
Makkelijk om een complete set te bestellen inclusief fotopapier, wel wat aan de dure kant bij fotoboek afdrukken daar zijn wel goedkopere alternatieven voor.
Maar om zo nu en dan een aantal foto's af te drukken voor in een fotolijstje ideaal.
Inktkwaliteit is super en het fotopapier is stevig en mooi kleurvast

Pluspunten

• gemak van een set

Minpunten

• Prijs

Vilmaris 24-08-2018

Het HP 303 foto value pack zorgt voor hoge kwaliteit foto-prints. De afgedrukte foto's zijn haarscherp, vlekken niet en de inkt is ook snel droog, zodat je niet hoeft te wachten. De inktcartridges drukken ook zwart-wit en kleuren documenten in hoge kwaliteit af.

Jessica wielink 22-08-2018

Met enige twijfel deed ik het fotopapier in de printer en verwachtte niet al te veel scherpte.
Tot mijn verbazing waren de fotos echt haarscherp en niet van professionele kwaliteit te onderscheiden.

Het scheelt mij een hoop werk om ze elke keer te laten afdrukken via internet, ik print alle foto's voortaan gemakkelijk via mijn telefoon!

Pluspunten

• Haarscherp
  • Direct vanaf je telefoon te printen

Minpunten

• Dure inkt

kervel85 19-08-2018

Super inkt en fotopapier

Super inktpatronen. printkwaliteit komt overheen wat er op het beeldscherm getoond wordt. fotopapier is ook super.

Pluspunten

• inkt gaat lang mee
  • printkwaliteit super
  • Fotopapier ook super

madtweety 17-08-2018

Het is een handige toevoeging om direct extra inkt en foto papier te hebben zodat je direct al je foto's kunt gaan uitprinten! Het is daarnaast een voordelige keus!

Pluspunten

• Volle cartridges
  • Mooie kwaliteit foto papier

ap118 15-08-2018

Perfecte fotoprint combinatie

Nog niet eerder zo een goede combinatie aan fotopapier en inkt aangeschaft, dat ook nog eens van dermate goede kwaliteit is! Geen vlekken en vegen of vale afdrukken. Kortom topproducten

Pluspunten

• combipak
  • geen vegen of vlekken
  • droogt snel
  • goede prijs kwalitiet verhouding

Minpunten

• kan zo geen minpunt verzinnen

Alfajer 11-08-2018

Een perfect pakket om je mooiste foto's uit te kunnen printen zonder iets te missen.
Prijs/kwaliteit verhouding is ook goed.

Pluspunten

• Compleet
  • Voldoende capaciteit

Schopze 05-08-2018

Prima foto's, goede kwaliteit

Mooie afdrukkwaliteit. Geen reden meer om ze elders af te laten drukken.
Inkt raakt wat snel op, maar wellicht logisch bij het printen van foto's.

Pluspunten

• Mooie foto's
  • Eenvoudige installatie

Minpunten

• Inkt redelijk snel leeg

Mmulder 29-07-2018
  • Product gekregen
Mooie kwaliteit foto's door mooi papier en top kwaliteit inkt. Niet van prof. te onderscheiden dus zeer mooie kwaliteit

Pluspunten

• Kwaliteit
  • Gemak