HP 903XL Black Ink Cartridge zwart - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 6 reviews die zijn achtergelaten voor de HP 903XL Black Ink Cartridge zwart op Kieskeurig.nl.

m**n@g**l.com 17-09-2021

Altijd voldoende inkt in huis

Geschreven voor: HP 903XL Black Ink Cartridge zwart

Bij mijn nieuwe HP printer meteen een abonnement op HP instant inkt afgesloten. Als test van HP een credit ontvangen om het product gratis een aantal maanden te kunnen testen.

het aanmaken van een account en activeren van het abonnement liep soepel en snel zoals je mag verwachten van een groot bedrijf als HP. alles kon vanaf mijn mobiele telefoon.

na enkele dagen werd er per post een pakketjes nieuwe cartridges afgeleverd die nodig zijn voor het abonnement. deze hebben we meer inhoud dat de cartridges die je zelf als consument kan open.

Van tevoren netjes op de hoogte gesteld dat er een pakketjes aan zou komen.
cartridges zaten in een milieu vriendelijke verpakking en waren snel te plaatsen. wat niet helemaal duidelijk was is of ik de cartridges die bij de printer geleverd waren nog kon gebruiken dus die maar meteen vervangen.

via de website van instant inkt kan je zien hoeveel printjes je hebt gemaakt.

voor als nog werkt het zoals beleefd. erg benieuwd naar wat er gaat gebeuren als de cartridges leeg raken.

mamasam78 08-09-2021

Handig, altijd nieuwe cartridges in huis

Geschreven voor: HP 903XL Black Ink Cartridge zwart

Ik heb me 4 weken geleden aangemeld voor HP Instant Ink en heb gekozen voor het abonnement van 15 pagina’s per maand. Na ruim 1 jaar thuiswerken, heb ik laatst toch een printer aangeschaft omdat het af en toe toch handig is om iets uit te kunnen printen. Maar heel veel printen doe ik dus niet. Ik had er daarom in eerste instantie voor gekozen om geen HP Instant Ink aan te schaffen, maar ga het nu toch uitproberen. Belangrijkste reden hiervoor is dat hiermee de cartridges gerecycled kunnen worden. Dat vind ik echt een groot pluspunt.

Aanmelden via de website ging soepel en was binnen een paar minuten gebeurd. Alhoewel ik nog inkt heb in de cardridges die bij de printer geleverd werden, kreeg ik wel al binnen een paar dagen het eerste pakketje thuisgestuurd met nieuwe cardridges. Wel fijn, want nu heb ik er op voorraad liggen en kan ik gelijk vervangen als er een leeg is. In het pakketje zaten 3 kleurencardridges en 1 (grote) zwarte en daarnaast een zakje waarmee je lege cardridges op kunt sturen. Zie ook de foto

Ik verwacht dat ik door HP Instant Ink makkelijker en vaker thuis ga printen omdat ik niet na hoef te denken over cartridges halen en de lege cartridges wegbrengen. Ik ben dus wel tevreden over de service en raad hem ook aan aan andere thuiswerkers.

Pluspunten

• Altijd inkt in huis
  • Lege cartridges worden gerecycled

Minpunten

• Bijbetalen voor extra prints

Mamichacha 07-09-2021

Altijd inkt in huis met HP Instant Inkt

Geschreven voor: HP 903XL Black Ink Cartridge zwart

We hebben altijd wel een keer gehad dat je iets (belangrijks) moet printen en dan is juist op dat moment het inkt op. Echt zo irritant is dat. Ik krijg dan echt de neiging om even op de printer te slaan of in de cartridge blazen in de hoop dat hij toch nog even gaat printen, maar helaas, de inkt is echt op. Met HP Instant Inkt voorkom je dat je zonder inkt komt te zitten.

Via The insiders kwam ik de campagne tegen van HP Instant Inkt. Ik gebruik HP Instant Inkt al ruim 2 jaar en gebruik het echt met plezier. Het is zo handig nooit meer zonder inkt zitten. Nu via The Insiders ook nog eens 18 euro aan tegoed(3 maanden gratis printen), helemaal top! Je betaalt maandelijks een bedrag. Net als hoe je dat doet bij bijvoorbeeld Netflix. De maandelijkse bijdrage die je betaald hangt af aan je print gebruik. De abonnementen/printplan variëren tussen de € 0,99 en € 49,99. Er zit voor iedereen wel de juiste printplan tussen.

De inkt/toners, verzending en recycling zitten in je maandelijkse betaling inbegrepen. Je hoeft je geen zorgen als je inkt of toner bijna leeg is. Er hoeft geen enkel berichtje verstuurd te worden of een aanmelding doen voor een levering. De printer geeft dit aan en de nieuwe cartridges worden dus automatisch naar je toe verzonden.

Alles is eenvoudig bij te houden in de HP instant inkt cloud omgeving. Je kunt je print geschiedenis inzien, je plan inzien indien wijzigen of opzeggen en je inkt levering bekijken. Super handig dus HP Instant Inkt is echt een must in ieder huishouden waar wel eens geprint wordt. Al vanaf € 0,99 is er een print plan, dus ook voor de klein gebruikers is HP Instant Inkt ideaal. De lege cartridge wordt gratis thuis geleverd, ook kun je, je legen cartridge laten recyclen. Dit kun je doen door de recyclebag die je ook meegestuurd krijgt.

Al met al ben ik erg tevreden met HP Instant Inkt. Mijn kinderen mogen wel oom 100 kleurplaten vragen zonder te hoeven stressen dat mijn inkt op gaat (bij wijze dan hea! We moeten wel aan het milieu blijven denken)

Pluspunten

• Altijd inkt

Joes 04-09-2021

Nooit meer zonder

Geschreven voor: HP 903XL Black Ink Cartridge zwart

Sinds een poosje maak ik gebruik van Hp instant ink. Het is een uitvinding, want op deze manier zit ik nooit meer zonder. Best cynisch de eerste periode en in afwachting van, of mijn printer op tijd de boodschap door zou geven, maar het komt helemaal goed. Er ligt een pakje klaar zodat ik tijdig kan vernieuwen.
Daarnaast erg blij met het gebruik van het printplan. Elke maand kan je wijzigen. In de schoolvakantie wordt er bij ons weinig geprint, maar nu alles weer draait, draait ook de printer weer volop en staat het plan hoger,
Ik ben tevreden
Het kost wel wat, maar aan de andere kant, er staat ook wat tegenover!

Pluspunten

• printplan makkelijk te wijzigen
  • altijd inkt in huis

Minpunten

• prijs
  • constante internetverbinding

NB1995 03-09-2021

Nooit meer omkijken naar inkt status!

Geschreven voor: HP 903XL Black Ink Cartridge zwart

Ik heb nu al enkele weken HP Instant Ink in gebruik, en ik moet zeggen dat het erg handig is.
Het aanmeldproces is erg gemakkelijk. Eerst moet je inschatten hoeveel je ongeveer print per maand. Je kunt achteraf ook je plan wijzigen of even op hold zetten. De bezorgservice is prima, je krijgt een melding dat er inkt onderweg is.
Na een aantal dagen krijg je een starterskit met daarin de inkt, retourenvelop voor de inkt en een beschrijving erbij. Makkelijk dat alles is inbegrepen in deze service, inclusief recycling van de eventuele overgebleven restjes inkt en natuurlijk de cartridges.

Pluspunten

• automatisch nazending
  • handig
  • nooit meer zonder inkt

Minpunten

• hp app werkt niet altijd
  • Inloggen op app via apple iphone lukt niet altijd

sjtienuh 01-09-2021

Nooit meer zonder inkt

Geschreven voor: HP 903XL Black Ink Cartridge zwart

Met HP instant inkt kom je nooit zonder inkt te zitten. Ik heb een kortingscode gekregen twv 18 euro om deel te nemen aan de HP instant inkt. Het registreren hiervoor gaat eenvoudig via de app van HP. Na de registratie ging er direct een seintje uit naar HP welke ervoor zorgt dat je binnen een week al een reserve set cartridges in huis krijgt. Deze cartridges worden via pakketpost afgeleverd, ideaal dat hier verder geen kosten aan verbonden zijn en incl is in het abonnement. Ook de lege cartridges kan je gratis retourneren zodat deze gerecycled kunnen worden. Omdat ik heel weinig print en daardoor uit ervaring op een max van 10 pagina's per maand zit heb ik gekozen voor het meest eenvoudige plan, waardoor ik met het verkregen tegoed 18 maanden er tegen aan kan. De uitgebreidere plannen zijn voor mij niet relevant. Nadeel van de registratie vind ik overigens dat je altijd een Credit card of je SEPA gegevens dien af te geven zodat het plan na het prepaid te goed blijft lopen.
Via de HP Smart app kun je zien hoeveel pagina's je deze maand nog kan printen incl. eventueel meegenomen prints van de vorige maand. De dienst instant inkt zorgt ervoor dat je nooit zonder inkt zit, verder biedt het geen extra;s en weinig tijdswinst.

Pluspunten

• Nooit meer zonder inkt

Minpunten

• prijzig wanneer je weinig print