HP 301 originele zwarte/drie-kleuren inktcartridges, 2-pack - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de HP 301 originele zwarte/drie-kleuren inktcartridges, 2-pack op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,5

Achie 04-12-2020

HP inkt

Ik mocht deze inkt cartridges voor een maand lang testen en daar ben ik heel dankbaar voor! Vooral door mijn ervaring met deze specifieke inkt cartridges kon ik deze cartridges op de pijn bank leggen. Ik heb al honderden als het niet duizenden is geprint met deze inkt en elke keer blijf ik me verbazen over hoe goed deze kwaliteit is van deze inkt de kwaliteit spat er echt van af de contrast samen met de scherpte van de zwartwaardes maakt het een genot om te printen, Ik heb me zelfs een keer betrapt op dat ik mooie natuurgebieden printte om puur van de kleuren te genieten ik ben een ervaren gebruiker en ik kan je met zekerheid zeggen dat wat HP levert van hoge kwaliteit is dat kunnen we niet onder banken of stoelen schuiven. Kortom Hier valt niet over te betwisten ik raad iedereen met een HP printer mits dit compatibel is deze inkt cartridges aan!

Pluspunten

• scherpe kleuren
  • goeie kleuren
  • gaat lang mee

Minpunten

• kan wat fragiel zijn