HP 302 single pack / cyaan, geel, magenta - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 7 reviews die zijn achtergelaten voor de HP 302 single pack / cyaan, geel, magenta op Kieskeurig.nl.

9,1

GabyFolting 17-09-2021

HP Instant Ink een blijvertje

Geschreven voor: HP 302 duo pack / cyaan, geel, magenta, zwart

Onlangs aangemeld bij HP Instant Ink, aanmelden gaat super makkelijk. Zeer snelle service aangezien cartridges binnen enkele dagen in huis zijn. Je kiest van tevoren een printplan. Als je inkt bijna op is dan ontvang je vanzelf inkt thuis. Heel handig. Ben blij met HP Instant Ink. Had me veel eerder moeten aanmelden.

Pluspunten

• Makkelijk aanmelden
  • Altijd inkt
  • Inktplan makkelijk te wijzigen
  • Inkt wordt automatisch bezorgd

b**r@h**l.com 17-09-2021

Nooit meer zonder inkt!

Geschreven voor: HP 302 duo pack / cyaan, geel, magenta, zwart

Ik was al trouw lid van de Instant Ink Club ;) maar de kortingscode was zeker welkom. Ik print niet veel en ook niet altijd met grote regelmaat, het Instant Ink plan is voor mij daarom echt een uitkomst. Ik zit momenteel in een laag plan omdat ik daarmee goed uitkom, maar wanneer ik meer moet printen, kan ik mijn printplan makkelijk ophogen. De kosten zijn overzichtelijk en er wordt een vast bedrag per maand afgeschreven, tenzij je meer print dan de pagina's die in je plan zitten. De inkt droogt niet uit, ik zit nooit zonder en hoef zelf ook niet meer op te letten of de inkt bijna op is, want dat doet HP voor je. Wanneer één van je cartridges bijna leeg is, sturen zij je automatisch een nieuwe toe. Het vervangen is erg simpel en er is zelfs een recyclesysteem waarbij je de oude cartridges gratis naar HP kan opsturen zodat ze hergebruikt kunnen worden.. mooi initiatief! De app is makkelijk in gebruik en je hoeft geen kabeltjes meer aan te sluiten: je print makkelijk via de WiFi vanaf je mobiel, laptop etc! Ik heb jarenlang zelf mijn inkt gekocht en diverse printers gehad, waarbij de printer relatief goedkoop was maar de cartridges schrikbarend duur. Nu heb ik al jaren mijn HP en ik kan het Instant Ink plan iedereen aanraden!

Pluspunten

• Eenvoudig in gebruik
  • Nooit meer zonder inkt

Minpunten

• Voor grootverbruikers wellicht minder voordelig

j**g@h**l.com 17-09-2021

HP Instant Ink, nooit meer zonder inkt!

Geschreven voor: HP 302 duo pack / cyaan, geel, magenta, zwart

Vanaf mijn vakantieadres kan ik alvast mijn enthousiasme uiten voor HP Instant Ink. We hebben al jaren een HP printer, maar ik had me voor de campagne niet eerder verdiept in dit abonnement. Ik liep er ook wel eens tegenaan, dat de inkt precies op was als ik iets wilde printen. Mijn 2 pubers moeten ook regelmatig printen voor school. Erg onhandig als er precies dan wazige grijze letters verschijnen! Ik was dan ook gelijk enthousiast om HP Instant Ink uit te proberen. Het aanmelden ging gemakkelijk (ik had al een HP account). Ik moest even goed de verschillende printplannen bekijken. Hoe meer pagina's je print, hoe hoger het bedrag per maand. Je kunt dit altijd tussentijds aanpassen. Ik vond het fijn om te lezen dat je niet geprinte pagina's mee kan nemen naar de volgende maand. Ik kreeg het pakketje vlot thuisgestuurd, heb de cartridges nog niet geïnstalleerd omdat mijn andere nog niet op zijn. Het abonnement start pas als je deze cartridges in je printer doet. Ze zijn oveigens ook voller dan de reguliere HP cartridges. Ik denk dat ik er lang mee zal doen, aangezien ik niet extreem veel print. De bijbehorende HP Smart app is heel overzichtelijk. Je ziet direct allerlei tegeltjes, die verwijzen naar allerlei opdrachten (printen, kopiëren, scannen enzovoorts) Ook staat er een tegeltje voor HP Instant Ink, heel handig! Hier krijg je informatie over je abonnement. Het is fijn om te weten dat je nu geen omkijken meer hebt naar printerinkt. HP instant Ink heeft dot goed voor elkaar! Ik denk dat ik zeker tijd zal besparen met mijn HP Instant Ink abonnement. Ik heb zojuist ook gelezen dat ik oude cartridges zelf kan opsturen voor recycling. Ik ben fan van dit soort duurzame oplossingen. Alle kleine beetjes helpen!

bootsma18@online.nl 16-09-2021

Nooit meer zonder

Geschreven voor: HP 302 duo pack / cyaan, geel, magenta, zwart

Ik heb al jaren een HP printer en af en toe kwam het voor dat ik zonder inkt zat omdat ik niet heel veel print. Dus denk je ik heb nog wel voldoende. Nieuwe inkt bestellen of kopen duurt altijd een paar dagen.
Maar met HP instant inkt zit je nooit zonder en is ook nog voordeliger dan telkens nieuwe cartridges te moeten aanschaffen, je printer geeft een seintje wanneer de inkt bijna op is. En automatisch krijg je nieuwe cartridges toegestuurd. Ook als je niet heel veel print is het ideaal er zijn verschillende soorten abonnementen die precies bij je passen.
Nog even over de cartridges van HP, deze zijn altijd in uitstekende staat, duidelijk hoe een cartridge geplaatst moet worden en ook handig om ze te recyclen. De kwaliteit van de inkt is uitstekend en het gebruiksgemak via het systeem is ook heel goed. Je kan ten alle tijden kijken wat het inktniveau is. Ook heel handig is het printen via de app. zorg wel dat de printer aanstaat.

Pluspunten

• voordelig
  • handig als combipak
  • makkelijk te gebruiken

Rvk 15-09-2021

Mijn ervaring met HP Instant Inkt

Geschreven voor: HP 302 duo pack / cyaan, geel, magenta, zwart

Naar aanleiding van een publicatie door de Consumentenbond heb ik mij voor HP Instant Inkt aangemeld. Het bevalt mij goed. HP Instant Inkt geeft de mogelijkheid om het aantal te printen pagina's aan te passen naar meer of naar minder. De mogelijkheid om een maand helemaal niets te printen, dus voor € 0,00 gaat niet meer, dat is wel jammer. Als het printen minder nodig is, zet ik mijn printplan nu om in de laagste hoeveelheid. Als er meer printen nodig zijn, maak ik die eerst op en verhoog vervolgens mijn printplan.
Ik stel het erg op prijs dat ik in ieder geval niet meer zelf om inkt hoef te denken. Dat is voor mij het grootste voordeel. Verder dat ik geen rekening meer houd met printen in kleur of in zwart-wit.

Pluspunten

• Grote inktvoorraad.
  • Zwartwit of in kleur printen: geen punt.

Minpunten

• Papierplan zou geweldig zijn.
  • Geen maandelijkse e-mail met printtegoed.

GK85 15-09-2021

Ideaal in een druk gezin, goeie kwaliteit

Geschreven voor: HP 302 duo pack / cyaan, geel, magenta, zwart

Ideaal in een druk gezin dat instant inkt abonnement!

We zijn een gezin van 5 personen en vooral de kinderen moeten straks weer verslagen printen, ik moet voor mijn werk brieven printen. Ik hoef nooit meer op de letten, zit niet meer zonder inkt, geweldig! Hp instant ink is echt top voor ons! Het aanmelden als klant ging heel soepel.

De cardriges zijn makkelijk in de printer te plaatsen, afdruk kwaliteit kun je zelf instellen. Wij vinden de afdruk kwaliteit heel goed, zijn erg tevreden. Ten opzichte van onze vorige printer is deze veel beter.

Ik zou ivm die hp instant inkt abonnement bestellen. Want de online tool houdt bij wat ik nodig heb. Echt top. De app ziet wanneer het nodig is en stuurt het gewoon via de post naar me toe. Hoef er niet eens voor thuis te zijn!

Wat een service, de flexibele plannen vind ik handig, zo kan iedereen kiezen wat bij diegene past. En gelukkig is het aanpasbaar als het nodig is

Ik blijf na testperiode zeker klant

De gratis recycle service moet ik nog even bekijken heb ze nu gewoon bij milieupunt ingeleverd in de supermarkt.

De app gebruik ik, ideaal, handig printen vanaf de mobiel (die gebruik ik het meeste) de app is simpel duidelijk en overzichtelijk. Ik bespaar geld en het is gewoon zo makkelijk dat het geen tijd kost (na aanmelding)

Pluspunten: Makkelijk, de app houdt je verbruik bij; Milieu bewust; Goedkoop; Geen omkijken naar

Pluspunten

• Goedkoop
  • Makkelijk
  • Winkel bezoek niet mogelijk

g**n@z**o.nl 15-09-2021
Geschreven voor: HP 302 duo pack / cyaan, geel, magenta, zwart

Ik heb sinds 2018 mijn huidige HP ptinter. Het is een goedde en eenvoudige printer.
De cartridge van deze printer is overigens makkelijk te plaatsen, Als je de printerklep opendoet staat
in de printer met afbeeldingen duidelijk aangegeven waar de zwarte en de gekleurde inkt in moet.
Bij het installeren van de printer krijg je de mogelijkheid een abonnement op HP instant inkt te nemen.
Na prijsvergelijkingen met winkels is een abonnement op HP instant inkt goedkoper, Ik ben nu uitgekomen op 0 tot 10 pagina's per maand, is gratis. Bij meer uitprinten krijg je de mogelijkheid je abonnement te upgraden. Je kunt op de app checken hoeveel inkt je nog hebt. Ik heb intussen 1 x automatisch inkt toegestuurd gekregen en kon de oude inkt kosteloos retourneren, wat vrij handig is. Je wordt tijdig gewaarschuwd als je aan je limiet van het aantal geprinte pagina's zit. Per maand krijg je een factuur met een overzicht van het aantal geprinte pagina's. Al om al ben ik erg tevreden met het abonnement op HP Instant Inkt. Dus een echte aanrader.

Pluspunten: goede inkt overzicht

Pluspunten

• goede inkt
  • makkelijk te plaatsen