Totaalinkt Rainbow set 4 x premium inktcartridges C 2 N 92 AE HP Officejet 6000

inktdag Huismerk Brother LC-3219XL Inktcartridge Multipack van 4 Hoge capaciteit pack 1 LC-3219XLBK zwart 1 LC-3219XLC cyaan 1 LC-3219XLM magenta 1 LC-3219XLY geel

Bekijk alle Cartridges

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 1 review die zijn achtergelaten voor de Totaalinkt Rainbow set 4 x premium inktcartridges C 2 N 92 AE HP Officejet 6000 op Kieskeurig.nl.

jantjeklaassentje 12-08-2015

via een vriend gehoord dat Totaalinkt heel voordelig is. wij printen veel voor onze kinderen en daarom is het belangrijk dat we niet honderden euros hoeven uit te geven voor orignele inkt.
Bestelling geplaatst en de volgende dag hadden we het al in huis. TOP Levering! Maar helaas duurde het niet lang voordat de printer ineens niet meer wilde printen.
Gelijk gebeld natuurlijk en totaalinkt deed helemaal niet moeilijk.
We hebben de foutmelding doorgegeven en onze inkt werd direct vervangen.
De dag erna hebben wij weer kunnen printen en alles werkt nog steeds super goed.
Dikke duim voor Totaalinkt en de service!