HP 903 4-pack originele inktcartridges, cyaan/magenta/geel multi pack / cyaan, geel, magenta, zwart - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 8 reviews die zijn achtergelaten voor de HP 903 4-pack originele inktcartridges, cyaan/magenta/geel multi pack / cyaan, geel, magenta, zwart op Kieskeurig.nl.

8,9

Vivianne 13-09-2021

handig! nooit meer zonder inkt zitten

Geschreven voor: HP 903 4-pack originele inktcartridges, cyaan/magenta/geel multi pack / cyaan, geel, magenta, zwart

Hartstikke handig dat HP Instant Ink! Nooit meer zonder inkt zitten of eindeloos zoeken naar de juiste patronen. De printer en HP Instant Ink regelen dat helemaal vanzelf voor jou! Daarvoor houden ze wel je printgedrag bij waar niet iedereen van gecharmeerd zal zijn.

Aanmelden voor HP Instant Ink is heel eenvoudig. Je gegevens invullen, je printer zoeken en het aantal pagina’s per maand (print plan) kiezen. Voor je printplan betaal je een vast maandbedrag, het is dus een soort abonnement. De pagina;s die je niet gebruikt hebt kun je 3 maanden opsparen, daarna vervallen ze. HP Instant Ink communiceert dus echt met je printer om te zien hoe hard je inkt opgaat en welke patronen je wanneer nodig hebt. Of ik dit een voor of een nadeel vind weet ik nog niet zo goed….
Je kunt je plan altijd aanpassen als je ontdekt dat je toch meer of minder print dan je ingeschat had. Omhoog kan zelfs lopende de maand. Erg fijn zodat je niet vastloopt als je eens meer moet printen en door je ‘tegoed’ heen bent. In de bijhorende app kun je dat heel simpel regelen en je gebruik ook goed overzien.

Mijn eerste zending kwam al een paar dagen na aanmelden. Deze zijn nog niet in gebruik, dus ik heb nog niet ontdekt of ze in het vervolg ook gelijk na het wisselen komen, en je dus altijd een reserve paar hebt, of pas tegen dat je ander leeg zijn. Ik ben ook benieuwd of ze dan alle kleuren sturen, of alleen die patronen die (bijna) leeg zijn. In het pakketje zit ook een verpakking om je lege patronen retour te sturen voor recycling. Mooi! Aan het milieu wordt dus ook gedacht!
Het pakketje paste helaas niet in de brievenbus, er moet dus wel iemand thuis zijn.

Of het voordeliger is dan zelf losse patronen kopen kan ik nog niet zeggen. Dat ligt er ook aan hoe ver je je plan steeds gebruikt, maar handig is het zeker!

*Ik mocht HP Instant Ink testen voor een onafhankelijk consumenten testpanel, met de nadrukkelijke opdracht eerlijk mijn persoonlijke ervaring te delen.

Pluspunten

• gemak
  • gebruiksvriendelijk
  • duidelijk

Minpunten

• pakketje past niet in brievenbus
  • je printgebruik wordt gevolgd

mamasam78 08-09-2021

Handig, altijd nieuwe cartridges in huis

Ik heb me 4 weken geleden aangemeld voor HP Instant Ink en heb gekozen voor het abonnement van 15 pagina’s per maand. Na ruim 1 jaar thuiswerken, heb ik laatst toch een printer aangeschaft omdat het af en toe toch handig is om iets uit te kunnen printen. Maar heel veel printen doe ik dus niet. Ik had er daarom in eerste instantie voor gekozen om geen HP Instant Ink aan te schaffen, maar ga het nu toch uitproberen. Belangrijkste reden hiervoor is dat hiermee de cartridges gerecycled kunnen worden. Dat vind ik echt een groot pluspunt.

Aanmelden via de website ging soepel en was binnen een paar minuten gebeurd. Alhoewel ik nog inkt heb in de cardridges die bij de printer geleverd werden, kreeg ik wel al binnen een paar dagen het eerste pakketje thuisgestuurd met nieuwe cardridges. Wel fijn, want nu heb ik er op voorraad liggen en kan ik gelijk vervangen als er een leeg is. In het pakketje zaten 3 kleurencardridges en 1 (grote) zwarte en daarnaast een zakje waarmee je lege cardridges op kunt sturen. Zie ook de foto

Ik verwacht dat ik door HP Instant Ink makkelijker en vaker thuis ga printen omdat ik niet na hoef te denken over cartridges halen en de lege cartridges wegbrengen. Ik ben dus wel tevreden over de service en raad hem ook aan aan andere thuiswerkers.

Pluspunten

• Recyclen van je lege cartridge
  • Altijd inkt in huis

Minpunten

• Bijbetalen voor extra prints

c**d@y**o.com 08-09-2021

Super makkelijk!

HP Instant Ink is super handig om te printen. Nooit gedoe om de goede cartridges in huis te hebben. Worden keurig op tijd toegestuurd. Je kunt ook makkelijk je pakket wijzigen. Als je een keer veel moet printen en daarna weer terug. Erg prettig zijn ook de meeneempagina's, die je overhoud als je weinig print. Al met al erg handig en geen gedoe!

Pluspunten

• nooit zonder inkt
  • levering op tijd

Mamichacha 07-09-2021

Altijd inkt in huis met HP Instant Inkt

We hebben altijd wel een keer gehad dat je iets (belangrijks) moet printen en dan is juist op dat moment het inkt op. Echt zo irritant is dat. Ik krijg dan echt de neiging om even op de printer te slaan of in de cartridge blazen in de hoop dat hij toch nog even gaat printen, maar helaas, de inkt is echt op. Met HP Instant Inkt voorkom je dat je zonder inkt komt te zitten.

Via The insiders kwam ik de campagne tegen van HP Instant Inkt. Ik gebruik HP Instant Inkt al ruim 2 jaar en gebruik het echt met plezier. Het is zo handig nooit meer zonder inkt zitten. Nu via The Insiders ook nog eens 18 euro aan tegoed(3 maanden gratis printen), helemaal top! Je betaalt maandelijks een bedrag. Net als hoe je dat doet bij bijvoorbeeld Netflix. De maandelijkse bijdrage die je betaald hangt af aan je print gebruik. De abonnementen/printplan variëren tussen de € 0,99 en € 49,99. Er zit voor iedereen wel de juiste printplan tussen.

De inkt/toners, verzending en recycling zitten in je maandelijkse betaling inbegrepen. Je hoeft je geen zorgen als je inkt of toner bijna leeg is. Er hoeft geen enkel berichtje verstuurd te worden of een aanmelding doen voor een levering. De printer geeft dit aan en de nieuwe cartridges worden dus automatisch naar je toe verzonden.

Alles is eenvoudig bij te houden in de HP instant inkt cloud omgeving. Je kunt je print geschiedenis inzien, je plan inzien indien wijzigen of opzeggen en je inkt levering bekijken. Super handig dus HP Instant Inkt is echt een must in ieder huishouden waar wel eens geprint wordt. Al vanaf € 0,99 is er een print plan, dus ook voor de klein gebruikers is HP Instant Inkt ideaal. De lege cartridge wordt gratis thuis geleverd, ook kun je, je legen cartridge laten recyclen. Dit kun je doen door de recyclebag die je ook meegestuurd krijgt.

Al met al ben ik erg tevreden met HP Instant Inkt. Mijn kinderen mogen wel oom 100 kleurplaten vragen zonder te hoeven stressen dat mijn inkt op gaat (bij wijze dan hea! We moeten wel aan het milieu blijven denken)

Pluspunten

• Altijd inkt in huis
  • Gemakkelijk

Joes 04-09-2021

Nooit meer zonder

Sinds een poosje maak ik gebruik van Hp instant ink. Het is een uitvinding, want op deze manier zit ik nooit meer zonder. Best cynisch de eerste periode en in afwachting van, of mijn printer op tijd de boodschap door zou geven, maar het komt helemaal goed. Er ligt een pakje klaar zodat ik tijdig kan vernieuwen.
Daarnaast erg blij met het gebruik van het printplan. Elke maand kan je wijzigen. In de schoolvakantie wordt er bij ons weinig geprint, maar nu alles weer draait, draait ook de printer weer volop en staat het plan hoger,
Ik ben tevreden
Het kost wel wat, maar aan de andere kant, er staat ook wat tegenover!

Pluspunten

• printplan makkelijk te wijzigen
  • altijd inkt in huis

Minpunten

• prijs
  • continue internetverbinding

Emstelon 03-09-2021

Nooit zonder inkt

Je kan cartridges kopen of een abonnement afsluiten bij HP Instant Ink bezorgservice. Prijzen vanaf €0,99 per maand(15 pagina's per maand).

Wij gebruiken Instant Ink nu ruim 2 jaar en zijn erg tevreden. Je kiest gewoon jouw printplan(hoeveelheid te verwachten pagina's die je gaat printen per maand) en het inktniveau wordt door HP bijgehouden. Uiteraard er wel voor zorgen dat de printer online is. Pagina's die je niet gebruikt neem je gewoon mee naar de volgende maand. Print je meer pagina's, dan betaal je per 10 pagina's extra. Het voordeel is dat je geen omkijken hebt naar de cartridges, die krijg je telkens keurig op tijd gratis opgestuurd . Soms een verrassing als er een doosje van HP Instant Ink wordt afgeleverd. De printer geeft duidelijk aan welke cartridge vervangen dient te worden en de oude cartridges kan je vervolgens gratis in een plastic zakje retourneren. De afgelopen 2 jaar geen problemen gehad met het retourneren.
Verder kan je een HP Smart app gebruiken, echter gebruik ik die niet ivm traagheid. Dus niet handig. Ik log altijd online in op HP Instant Ink, hier kan je jouw maandelijkse plan instellen(hoeveelheid pagina's denk ik komende maand te gaan printen?), wijzigen en de facturen bekijken en/of printen. Ook kan je in jouw account inzien hoeveel pagina's je al hebt geprint en wat je eventueel nog tegoed hebt van de vorige maanden.
De HP Instant Ink service vinden wij erg handig en bevelen ook ten zeerste aan vanwege het gemak en gunstige tarief tov aanschaf nieuwe cartridges.

Pluspunten

• Gratis bezorgd
  • Nooit zonder inkt
  • Niet gebruikte pagina's als tegoed
  • Printplan aanpasbaar

Minpunten

• Printer heeft internetaansluiting nodig

NB1995 03-09-2021

Heel handig!

Ik heb nu al enkele weken HP Instant Ink in gebruik, en ik moet zeggen dat het erg handig is.
Het aanmeldproces is erg gemakkelijk. Eerst moet je inschatten hoeveel je ongeveer print per maand. Je kunt achteraf ook je plan wijzigen of even op hold zetten. De bezorgservice is prima, je krijgt een melding dat er inkt onderweg is.
Na een aantal dagen krijg je een starterskit met daarin de inkt, retourenvelop voor de inkt en een beschrijving erbij. Makkelijk dat alles is inbegrepen in deze service, inclusief recycling van de eventuele overgebleven restjes inkt en natuurlijk de cartridges.

Pluspunten

• nooit meer zonder inkt
  • handig
  • automatisch verstuurt

Minpunten

• hp app werkt niet altijd
  • Inloggen op app via apple iphone lukt niet altijd

sjtienuh 01-09-2021

Nooit meer zonder inkt

Met HP instant inkt kom je nooit zonder inkt te zitten. Ik heb een kortingscode gekregen twv 18 euro om deel te nemen aan de HP instant inkt. Het registreren hiervoor gaat eenvoudig via de app van HP. Na de registratie ging er direct een seintje uit naar HP welke ervoor zorgt dat je binnen een week al een reserve set cartridges in huis krijgt. Deze cartridges worden via pakketpost afgeleverd, ideaal dat hier verder geen kosten aan verbonden zijn en incl is in het abonnement. Ook de lege cartridges kan je gratis retourneren zodat deze gerecycled kunnen worden. Omdat ik heel weinig print en daardoor uit ervaring op een max van 10 pagina's per maand zit heb ik gekozen voor het meest eenvoudige plan, waardoor ik met het verkregen tegoed 18 maanden er tegen aan kan. De uitgebreidere plannen zijn voor mij niet relevant. Nadeel van de registratie vind ik overigens dat je altijd een Credit card of je SEPA gegevens dien af te geven zodat het plan na het prepaid te goed blijft lopen.
Via de HP Smart app kun je zien hoeveel pagina's je deze maand nog kan printen incl. eventueel meegenomen prints van de vorige maand. De dienst instant inkt zorgt ervoor dat je nooit zonder inkt zit, verder biedt het geen extra;s en weinig tijdswinst.

Pluspunten

• Nooit meer zonder inkt

Minpunten

• prijzig wanneer je weinig print