HP 301 originele drie-kleuren inktcartridge - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de HP 301 originele drie-kleuren inktcartridge op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,6

Marijke24 21-12-2020

Prima prints!

Deze cartridge heb ik gekocht en gebruikt in mijn relatief simpele printer van HP. De prints die er echter uitkomen, zijn meer dan prima! Mijn zoon moest een werkstuk maken voor school en had daar geprinte foto’s voor nodig. Er was geen tijd meer om de foto’s te printen via een kiosk en daarom hebben we het maar geprobeerd met ons huis tuin en keuken printertje.
Het installeren ging heel gemakkelijk. Oude cartridge eruit. De nieuwe erin geklikt. Printer aan en direct wordt er een test papier geprint die je vervolgens onder de scanner moet leggen. Op het test papier zelf staat hoe het moet. Dit zorgt ervoor dat het uitlijnen erg gemakkelijk gaat.
Toen kon ik direct aan de slag. De foto’s die we hebben geprint hadden mooie heldere kleuren en waren echt scherp! Ook het contrast was echt heel goed. Het enige verschil met foto’s uit een kiosk was dat ik geen fotopapier had gebruikt. Aanrader om dat dus wel te doen :)
De geprinte foto’s zijn direct na het printen wel even nattig, maar dat droogde gelukkig snel

Pluspunten

• Heldere kleuren

Minpunten

• In het begin nat

MarchaS 08-12-2020

Super snel te installeren product

Ik heb al vele jaren een HP printer, maar in al die jaren heb ik al veel verschillende merken cartridges gebruikt. Bij de nep varianten was de kwaliteit altijd minder en de kleuren overlapten elkaar dan niet goed. Iets wat nog nooit is gebeurd bij de originele HP cartridge. Verder is de levensduur van de originele HP cartridge veel langer dan bij een nepvariant. Het installeren is zo gebeurd en zelfs voor iemand die totaal niet handig is met computers en printers. Het afdrukken op zowel A4 papier als op fotopapier geeft een mooie constante kwaliteit en de kleuren zijn altijd scherp. Zeker voor mijn werk als planner is dit erg belangrijk dat de A4 papieren van goede kwaliteit zijn, maar ook om snel een mooie foto van de kids aan opa en oma te geven is dit super fijn. De HP kleuren cartridge is echt een aanrader en echt zijn geld dubbel en dwars waard!

Pluspunten

• Makkelijk te installeren
  • Mooie kleuren prints

WW1903 07-12-2020

Enorm tevreden: prachtige afdrukken

Onze HP-printer wordt de laatste tijd volop gebruikt (man en ik werken volledig vanuit huis). Daarnaast gebruik ik hem geregeld als hobbyfotograaf, dus ik vind een goede afdrukkwaliteit erg belangrijk. We gebruiken sowieso alleen maar originele cartridges omdat ik denk dat dit echt beter voor de printer is en de kwaliteit van de afdrukken ook beter is. De verwachtingen waren dan ook redelijk hoog gespannen en toch ben ik blij verrast! Allereerst de installatie van de cartridges: dat gaat erg eenvoudig. De instructies zijn heel duidelijk, maar ook zonder zou het geen probleem zijn. De installatie was snel gelukt. Het belangrijkste is natuurlijk de kwaliteit van de afdrukken en daar ben ik ontzettend tevreden over. De kleuren zijn echt prachtig: levensecht, scherp en het contrast is sterk. Ik heb naast gewoon papier ook fotopapier gebruikt en vind de resultaten erg mooi. De inkt is ook nog eens snel opgedroogd, zodat je snel aan de slag kunt met je printjes. Voor mij geen andere cartridges dus, deze voldoen helemaal aan mijn eisen. Zeker een aanrader als je waarde hecht aan een goede afdrukkwaliteit!

Pluspunten

• Eenvoudige installatie
  • Prachtige kleuren
  • Droogt snel

ABAL 07-12-2020

Goede inkt

Verpakking vond ik zelf niet milieu vriendelijk. Dit zouden ze in het vervolg met gerecycled materiaal kunnen gebruiken. Voor de rest zeer makkelijk te installeren, zoals we van HP gewend zijn. Dit kan nog wel eens per printer verschillen , maar het mechanisme wat in de printer zit, zou het zelfde moeten zijn. In ieder geval, de kwaliteit van de inkt ben ik zeer over te spreken. Goede kwaliteit, zowel voor zwart als kleur. Op het papier komt het goed tot zijn recht met duidelijke weergave. Al met al ben ik contant over de inkt.

Pluspunten

• Formaat
  • Kwalitatief goede inkt

Minpunten

• Verpakkingsmateriaal niet milieu bewust

Xpower 03-12-2020

Hp 301 , top product

Via review club ben ik bezig met het testen van cartridge van hp 301 ben erg positief over de kwaliteit van het product.
Mooie strakke print met duidelijke goede kleuren
Ben heel erg tevreden.

Pluspunten

• Mooie kleuren
  • Goede service

Minpunten

• Prijs