De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de DJI Osmo Pocket op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,3

Hvdh 15-03-2020

Ideaal om altijd bij je te hebben klein maar fijn en 4K

Geschreven voor: DJI Osmo Pocket

Een camera om altijd bij je te hebben hij past in elke zak of tasje de werking is makkelijk en met de aansluiting op je telefoon helemaal overzichtelijk echt een aanrader om te hebben super beelden en stabiel met zijn 3 assen voor mij is dit cameraatje 100% love it.

Pluspunten

• mooi kleinen makkelijk
  • echt 4K video

Ed Vermeer 04-03-2019

Doet veel voor weinig geld

Geschreven voor: DJI Osmo Pocket

Tijdens uitpakken zag de Osmo pocket er veel kleiner uit dan gedacht. Na registratie geprobeerd om hem te gebruiken. Dat ging heel goed. Eigenlijk zou ik zeggen..."en kind kan de was doen"
Na het uittesten kwam ik tot de ontdekking dat het apparaat hel veel kan. Al met al een zeer pezierig apparaat. Helder en scherp. Ligt erg goed inde hand. Ook de adapter besteld voor draadloos communiceren.
Die heb ik nog niet binnen. Ik ben erg blij met deze camera

Pluspunten

• Bedieningsgemak
  • Voelt goed in de hand

Harrie 11-02-2019

super klein en toch kwaiteit

zeer handzame camera
De DJI pocket is een zeer handzame video/foto-camera, met alleszins redelijke beeldkwaliteit.
De gimbal werkt geweldig en de bediening is eenvoudig.
jammer dat er geen Nederlandse gebruiksaanwijzing is te vinden.

Pluspunten

• compact
  • makkelijk mee te nemen

Minpunten

• geen wifi