Marmitek BoomBoom 55 - Bluetooth transmitter - AptX Low Latency - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Marmitek BoomBoom 55 - Bluetooth transmitter - AptX Low Latency op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Roger 21-01-2017

Goede uitbreiding voor je televisie of audio apparatuur

Product aangeschaft om via een bluetooth koptelefoon naar de televisie te luisteren als ook parallel via de normale speakers van de televisie.

Het grote voordeel is dat je eventueel het geluid van de koptelefoon op hard kunt zetten indien iemand bijvoorbeeld niet meer zo goed hoort terwijl het geluid van de televisie op aan lager geluidsniveau kan staan voor de personen die nog een goed gehoor hebben.

Het product is heel eenvoudig aan te sluiten op je televisie of geluidsinstallatie, zelf heb ik dit gedaan via de optische uitgang. Helaas zit bij het product geen optische kabel daarom ook als beoordeling een 9 ipv 10, echter voor een paar euro heb je een goede optische kabel dus laat dit geen belemmering zijn om het product eventueel niet aan te schaffen.

Pluspunten

• Eenvoudig aan te sluiten
  • Zeer klein kastje valt dus niet direct op

Minpunten

• Geen optische kabel meegeleverd