Bekijk 1 andere uitvoering

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de RØDE Nt-usb op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Casper 02-12-2016

Geweldige kwaliteit!

Geschreven voor: RØDE Nt-usb

In mijn vriendengroep was ik altijd degene met de slechte microfoon. Maar nu niet meer! Met deze microfoon beschik ik over de beste kwaliteit die voor de meest redelijke prijs de vinden is. Ik vind het heel fijn om mijzelf te horen als ik praat, maar ik wil ook mijn muziek of vrienden horen. Met deze microfoon is het mogelijk. De 2 draaiknoppen aan de zijkant (een voor volume en een voor het horen van jezelf of het horen van je geluiden van de PC) zijn heel fijn om te gebruiken. De popfilter die er standaard bij zit is voldoende kwaliteit, ikzelf heb een eigen popfilter gecreëerd. De lange kabel gunt je de vrijheid om te lopen door de kamer. Er is ook een mogelijkheid om er een koptelefoon of oortjes aan te bevestigen. Het volume kan je met de onderste draaiknop veranderen. Kortom, een hele goede microfoon voor een redelijke prijs! Wat wil je nog meer?

Pluspunten

• Stevige standaard
  • Goede basis popfilter
  • Hoes, popfilter, microfoon, standaard en het snoer

Minpunten

• Popfilter niet heel stevig, breekt redelijk snel
  • Soms moeilijk te bevestigen aan het standaard.