Nuna Pepp

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Nuna Pepp op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

RoluB 06-07-2012
Geschreven voor: Nuna Pepp

Wij hebben een aantal dagen geleden de Nuna Pepp binnengekregen. Gekocht omdat onze oude buggy aan vervanging toe was. Omdat ik een kleine auto heb (107) was het belangrijk om een buggy te vinden die in de kleine achterbak past. Dan kom je eigenlijk uit op de quinny of de Nuna, die beiden erg klein ingeklapt kunnen worden. Het fijne van de Nuna vind ik is dat de rugleuning plat kan (dat kan een bepaald model van de zapp ook maar die heeft een losse zitting en past dan toch weer niet in de auto) en lekker stevig is De rugleuning kan in 3 verschillende standen.
De buggy is erg makkelijk in en uit te klappen.

De duwstang is verstelbaar zodat hij ook voor mensen die iets langer zijn fijn duwt en het mandje onderin is redelijk groot.