Quinny Zapp

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 74 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Quinny Zapp op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,2

Anke 14-11-2017

Inklappen quinny zapp

Geschreven voor: Quinny Zapp

Erg prettige wagen, Maar met veel speling in de bewegingen. Ik heb de buggy via marktplaats, dus misschien ligt het daaraan? Verder verbaasd het mij dat je altijd eerst de zitting eraf moet halen voordat je de buggy in kunt klappen. Het zou toch ook in zn geheel moeten kunnen? Mijn dochter van bijna 2 is erg tevreden en stapt met plezier de wagen in als we op pad gaan.

Janneke 11-03-2017

Quinny zapp extra

Geschreven voor: Quinny Zapp

Altijd de gewone quinny zapp gehad, deze werkte naar behoren maar wilde een quinny die ook in een ligstand kan. De quinny zapp extra is het geworden, helaas wiebelt hij in alle standen, net of er enorm veel speling in zit. Heel erg jammer!

Pluspunten

• gewicht
  • design

Minpunten

• wiebelig

bianc1988 26-06-2014
Geschreven voor: Quinny Zapp blauw

Eerst altijd een combiwagen gehad, maar vanwege de grootte op zoek gegaan naar een andere buggy. Na lang zoeken en uitproberen de juiste buggy gevonden, de quinny zapp xtra 2.0
Buggy kan van je af in 3 standen en naar je toe in 2 standen gezet worden, ruime zitting, fijne zonnenkap, makkelijk en klein in te klappen, rijd en stuurt heel licht en soepel, zit comfortabel voor kindjes.

Nadeel: kan niet mee op de fiets en de regenhoes die erbij zit past niet goed om de buggy.

Mamavanmimi 14-03-2016

Ook ik maak sinds een aantal maanden gebruik van de quinny zapp xtra 2. Hij is erg handig in gebruik. Ik heb hem altijd in combi met de maxi cosi gebruikt, vandaag wilde ik de buggy erop zetten, maar dat wilt niet lukken. De kinderwagen lijkt te breed en de buggy te smal. Ik krijg hem er alleen aan 1 kant in :(

Officiele reactie van Quinny 02-07-2014

Beste Bianc,

Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent met de Quinny Zappp Xtra 2.0!
Als extra tip voor het bevestigen van de regenhoes kan ik je zeggen dat de regenhoes alleen om de zitting bevestigd dient te worden. Dan kan je de ligstand blijven gebruiken en is de passing een stuk beter.

Mocht je nog andere vragen hebben dan hoor ik dat natuurlijk graag.

Groeten,

Maike
Quinny

Officiele reactie van Quinny 16-03-2016

Hoi Mamavanmimi,

Bedankt voor je vraag. Zou je contact met ons kunnen opnemen via onze klantenservice? Ik ontvang graag een foto van het probleem zodat we je verder kunnen helpen. Je kan een berichtje sturen via http://www.quinny.nl/nl-nl/service/contact/

Ik hoor het graag.

Groeten,

Maike
Quinny

berrysch 21-05-2014
Geschreven voor: Quinny Zapp

mooie buggy maar een groot minpunt vind ik dat je buggy niet mee kunt nemen op de fiets omdat de buggydrager niet meer gemaakt word en ook past hij niet op de universele dragers die beschikbaar zijn

BasCrisTijs 30-06-2013
Geschreven voor: Quinny Zapp

Erg over te spreken. Gekocht omdat er ook een Maxi-cosi op geklikt kan worden voor de kleine stukjes, licht van gewicht en zeer klein in te vouwen. Al met al super... Mis alleen de ligstand

dap1990 26-02-2013
Geschreven voor: Quinny Zapp zwart

de quinny vorige week gehaald en ben er echt over te spreken! wou eerst de nuna pepp maar deze is echt 100 keer fijner! geen ligstand maar voor ons geen probleem want ons zoontje vind de ligstand niet fijn! vond hij in de quinny buzz al niet fijn! al met al echt een top buggy en raad hem iedereen aan!

Marnouk 04-10-2011
Geschreven voor: Quinny Zapp blauw

Ik heb de Quinny Zapp xtra gekocht, omdat t makkelijk is om te vervoeren.
Aangezien dat ik een oude driewieler Quinny kinderwagen heb, en moeilijk in de auto past.
Via internet besteld en binnen 2 dagen binnen.
Helaas is de beschrijving moeilijk te volgen, via youtube maar gekeken hoe t moest.
Ik kreeg ook de adapter bij dat alleen volgens Quinny "Maxicosi cabriofix"op past.

Tot mijn verbasing en vreugde past mijn oude Maxicosi "Citi " bj. 2000 gewoon op de bijgeleverde adapter.

dani79 29-07-2011
Geschreven voor: Quinny Zapp blauw

Super, gebruik hem voor m'n kindje van 9 maanden. Gelijk de kinderwagen en extra buggy (van eerste kindje) verkocht. De zapp xtra volstaat! Loopt heerlijk, super formaat en heel comfortabel!

Finny24 13-10-2010
Geschreven voor: Quinny Zapp wit

Whoehoe! eindelijk, de Quinny Zapp Xtra met ligstand!
Ik was al jaren een tevreden gebruikster van de Quinny Zapp, maar baalde er enorm van dat deze super compacte buggy geen ligstand had. Nu was ik met een vriendin aan t shoppen voor haar baby-uitzet en kwamen we in de winkel de Quinny Zapp Xtra tegen.
Ik heb hem dan ook gelijk aangeschaft. Mijn Quinny Zapp was aan vervanging toe, maar wat blijkt: mocht je reeds in het bezit zijn van een Quinny Zapp dan kun je een Quinny Zapp Xtra seat aanschaffen en heb je de mogelijkheid om de Quinny Zapp zonder ligstand om te bouwen naar de Zapp Xtra met ligstand....
Ik zou zeggen: DOEN!

Ilraco 05-07-2010
Geschreven voor: Quinny Zapp blauw, groen

Wij hebben de Zapp nu al ruim 3 jaar en hij bevalt super. Het enige nadeel is dat hij niet in de ligstand kan maar dat is voor ons ook echt het enige minpunt, alhoewel onze kids zelden slapen in de buggy. Het boodschappenmandje onderin is er vorig jaar pas bijgekomen en is een echte uitkomst, de kap, regenhoes, etc. werken allemaal prima. De bekleding is te wassen (ook in de wasmachine) en dat is natuurlijk ideaal. Wat ook handig is is dat de maxi cosi er erg makkelijk op past. Hij is ontzettend lang te gebruiken want onze zoon van 4 zit er heeeeel soms wel eens in en die weegt toch echt 19 kilo en dat kan prima. Ook aan de fiets is het een uitkomst, hij neemt nauwelijks ruimte in beslag en is niet zo zwaar en onstabiel als andere buggy's aan de fiets. Nou ja je leest het wij vinden het een topper en hebben toch echt al heel wat andere buggy's getest.

daisykorbee 17-06-2010
Geschreven voor: Quinny Zapp zwart

Wij hebben de Zapp nu zo'n 1,5 maand en hij bevalt prima. Hij is compact op te vouwen, gaat prima mee op de fiets en onze dochter van 21 maanden zit er prinsheerlijk in. Ik denk dat hij minder geschikt is voor heel kleine kindjes maar voor peuters is hij prima.

2Mama 16-02-2010
Geschreven voor: Quinny Zapp oranje

De Quinny Zapp is zeer wendbaar en klein. Hij is echt geweldig met de maxicosie! Daardoor lang te gebruiken. Je loopt prettig, stapt niet stang tussen wielen.
Ik vond hem echter toch nog vrij zwaar, met name op de fiets. De beugel paste ook niet op mijn fiets, zit vast met tyrips. Je kindje zit er niet echt lekker in, hangt wat onderuit. Ik vind hem ook wat krakkemikkig als je kindje zwaarde word. Kan maar 15 kg dragen, was mijn zoon al met 2 jaar.
De zonnekap moet er af met inklappen. De regenkap blijft echt niet goed zitten, is vrijwel nutteloos.
Kunnen geen tassen onder of aan hangen.
Prijs/kwaliteit niet in verhouding.

moedervan2 24-11-2009
Geschreven voor: Quinny Zapp blauw, groen

Ik heb de quinny Zapp gekocht met de fietsendrager om mee te nemen op mijn Montego Liberty....maar daar blijkt de buggydrager van quinny niet op de passen. Daar zit ik dan met een forse uitgave waar ik niets mee kan. Enige specificatie die op de site staat is dat de framedikte niet meer mag zijn dan 14.5 mm. En dat is hij ook niet maar hij is ovaal en dat past dus niet. De klantvriendelijkheid is ook ver te zoeken bij quinny. We hebben pech...er wordt geen oplossing of wat dan ook aangeboden.

Hij loopt overigens wel heel prettig en het is verder gewoon een ideaal ding.

ankeennoa 13-09-2009
Geschreven voor: Quinny Zapp blauw, groen

De Zapp is erg compact en modern van uiterlijk. Het nadeel is inderdaad dat hij geen ligstand heeft.
Hij rijd ontzettend ligt en gemakkelijk, in een winkel 'loop je niet echt in de weg'. De Maxi Cosi kan er op geplaatst worden en zo kan de zapp dus al vroeg worden gebruikt. Er is wel een boodschappenmandje voor op de zapp maar deze moet je er los bij kopen.
Ik ben erg tevreden over de Zapp.

linda001 09-08-2009
Geschreven voor: Quinny Zapp groen

Wij hebben de zapp nu een half jaar.

Super wagen. Vooral als je de bagagemand erbij aanschaft.

De buggy kan idd niet in ligstand maar de kleine valt in slaap en kan nog best redelijk hangen. Geen probleem.

Echt een aanrader.

patricia03 10-06-2009
Geschreven voor: Quinny Zapp zwart

een zeer wendbare en mooie buggy. door de brede wielen fijn voor instabiele ondergrond zoals in het bos. OOk het kunnen vergrendelen van het wieltje voor heeft meerwaarde.
Wat betreft het slapen; waar veel mensen om vragen. Leg een handdoek in een rolletje onder de knietjes van je kindje. Ze zakken dan iets verder achteruit. Dit kan ook als ze nog wat kleiner zijn. Verder vinden de meeste baby's en peuters altijd wel een houding waarin ze handig hangen. Enige lastige is soms dat je er niet veel op kunt laden hooguit een rugzakje aan het handvat, maar daar heb je in mijn ogen ook geen buggy voor, maar een wandelwagen.

bamisoep 14-11-2008
Geschreven voor: Quinny Zapp blauw, groen

Ik vind het evenals iedereen een mooie wagen ,maar vind het niet kunnen liggen een heeel groot manco.Een kind van pak hem beet net een jaar of iets ouder valt vaak nog in slaap overdag .Dan moet je dus eigenlijk weer iets anders hebbeb met ligfunctie.Voor eventjes snel iets doen zou ik toch liever een mutsy spider hebben gehad,want daar kan de kleine wel in liggen .

inha 29-07-2008
Geschreven voor: Quinny Zapp zwart

Een ideaal wagentje voor kleine poosjes. Even een paar boodschapjes, even kinderen ophalen etc etc.
Is in een handomdraai opgevouwen en uitgevouwen.
Ik vind het een absolute topper, voor kleinere klusjes. En niet onbelangrijk, neemt bijzonder weinig ruimte in.

Voor een dagje uit, of een lange (bos)wandeling vind ik het wat minder, maar volgens mij is hij daarvoor dan ook niet gemaakt.

Jolanda1976 29-06-2008
Geschreven voor: Quinny Zapp geel

Ik ben zelf 1.82 en ik vind hem wel wat te klein voor mijn lengte.
Wij hebben hem vorig jaar gekocht en hij bevalt verder wel goed.
Hij neemt weinig ruimte in beslag in de auto en je kunt hem met 1 vinger sturen.
Ik gebruik hem nu met de maxi-cosi erop en dat is echt ideaal.
Ik zoek alleen ni een kiddyboard achter de zapp.
Weet iemand welke ik dan moet hebben?

Peddie 01-06-2008
Geschreven voor: Quinny Zapp geel

Wij hebben nou enige tijd de zapp en hij bevalt prima. Ik heb hem tot nu toe alleen nog maar gebruikt in compinatie met een maxi-cosi. Ik vind het ideaal voor als ik boodschappen gaat doen want hij neemt weinig ruimte in beslag als hij is opgevouwen, dit gaat trouwens ook erg makkelijk. (nooit problemen mee gehad)
Het probleem bergruimte heb ik opgelost met een netje aan het stuur.
Ook zijn er tassen van quinny zelf verkrijgbaar (ook voor de buzz) die je onderaan kan bevestigen.
De wagen is goed wendbaar en het voorwiel zowel als zwenk en vast wiel te gebruiken.

Overal waat ik naar toe ga neem ik hem mee hij ligt standaard in de auto, want ja de maxi-cosi moet dan toch ook mee!

karin11 06-05-2008
Geschreven voor: Quinny Zapp zwart

De quinny zapp is geweldig om te zien. Doordat deze weinig weegt is het erg makkelijk te manouvreren. Maar ik ervaar toch ook nadelen . Ik mis echt een slaap stand ,kind hangt erin als deze in slaap valt. Ook geen ruimte voor boodschappen is erg vervelend en je kunt er ook niets aan hangen want klapt erg snel om.
Gordels zitten erg hoog dus kind moet redelijk groot zijn voor het eindelijk past. Dus goed testen in de winkel!!!

pb 20-04-2008
Geschreven voor: Quinny Zapp blauw

Dit is een superhandig en lekker klein op te vouwen karretje. Vooral erg prettig bij het lopen, het lijkt wel of hij vanzelf rijdt.
Gezegd moet worden dat je het openklappen en inklappen een paar keer gedaan moet hebben voor je er handigheid in krijgt, maar dat is verder geen enkel probleem. Ook het sluitsysteem van de gordeltjes werkt soepel.
De canvas zitting kan verwijderd worden, zodat met bijgeleverde adapters een MaxiCosi kan worden bevestigd. Het verwijderen staat niet in de gebruiksaanwijzing (althans: ik vond dat zo gauw niet terug...), maar met een beetje aandachtig kijken en logisch nadenken was het toch in no time gepiept!
Nadeeltje is inderdaad dat je je kind niet horizontaal kunt leggen, maar dat weegt niet tegen de voordelen op.

Dalub 20-03-2008
Geschreven voor: Quinny Zapp

Een zeer wendbare buggy, mooie kleuren. Als je langer bent dan 1.80 weer niet, de buggy is niet in hoogte verstelbaar.
Ook een nadeel vind ik dat je geen boodschappen mee kunt nemen. Wij hebben zelf een boodschappennetje aan de buggy gemaakt, maar er kan zeker niet teveel in. De buggy wordt topzwaar en valt voor je het weet achterover. Dat geldt overigens ook als je er boodschappentassen aan hangt.
Makkelijk in te klappen en er blijft niet veel van over.

Diananana 21-01-2008
Geschreven voor: Quinny Zapp

Bij ons vielen de wielen er ook steeds af en in de winkel zeiden ze dat het niet te verhelpen was. We hebben een nieuw model Zapp meegekregen. Echt een goede service en dit model is veel beter dan het oude.

Bij dit nieuwe model is het zitvlak langer, dus ons zoontje zit niet meer zo onderuitgezakt en de buggy is hoger, dus iets beter voor langere mensen. Ook de zonneklep is langer dan bij het oude model. Echt goede verbeteringen!!!!!

Channix 09-11-2007
Geschreven voor: Quinny Zapp geel

Ik heb de Zapp Citro net een week in bezit. Het enigste nadeel is dat hij niet achterover kan (ligstand), maar dat wist ik van te voren. Voor langere wandelingen pak ik dan de Buzz. Maar ik vind dit echt de mooiste en handigste buggy ooit! chapeau! Hij mooi vormgegeven. en heeft goede remmen. zeer gebruiksvriendelijk. Gewoon een gaaf praktisch ding. straks handig voor op de fiets!!!