Tefal Saladebox 1.0 L Masterseal To Go K31001 - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 15 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Tefal Saladebox 1.0 L Masterseal To Go K31001 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,3

Danieke 10-08-2020

Dikke prima

voor mij is het product net te klein. Bovenste bakje haal ik er dus al vrij snel uit. Die extra ruimte maakt het bakje een goed formaat. Makkelijk in gebruik en lekt niet. Ik ben tevreden!

Pluspunten

• Makkelijk in gebruik
  • prima formaat zonder binnenbakje

EBikker 06-08-2020

Goede prijs-kwaliteit saladebox

Een goed formaat saladebox waar genoeg ruimte is voor de salade zelf en ook nog wat extra ruimte om extra garnering en dressing mee te nemen. Ook belangrijk; helemaal lekvrij! Dus perfect om mee te nemen in je tas naar kantoor bijvoorbeeld.

Pluspunten

• Lekvrij
  • Degelijke kwaliteit

CarolineR 04-08-2020

Fijne kleine saladebox

Fijne saladebox met handige compartimenten. De box van 1L is aan de kleine kant voor een maaltijdsalade, maar prima voor een lichte lunch. Lekvrij dressing meenemen is ook ideaal. Alles kan in de vaatwasser dus ook fijn schoonmaken. Helaas moet je los bestek meenemen.

Pluspunten

• Handige compartimenten voor toppings
  • Lekvrij dressingbakje
  • Vaatwasserbestendig

Minpunten

• Net iets te klein voor grote salade
  • Geen bijgevoegd bestek

Sander 02-08-2020

Handige, veelzijdige saladebox

Deze saladebox is makkelijk in gebruik en ideaal voor onderweg. Met deze lekvrije bak blijft je salade de hele dag vers. Hij is geschikt voor de vaatwasser.

• Sluit goed af
  • Losse compartimenten

Minpunten

• Zou iets groter mogen zijn

Esra 02-08-2020

Handig om mee te nemen

Handig formaat om mee te nemen. Iets aan de kleine kant voor een grote salade. Sluiting werkt goed en dus lekvrij.

Pluspunten

• Kwaliteit

Inge 31-07-2020

Apart en toch samen meenemen

De saladebox is precies goed voor een kleine salade! De box sluit goed af en extra ingrediënten kan je door de compartimenten apart en toch samen in een box meenemen!

Pluspunten

• Goed afsluitbaar
  • Van goede kwaliteit

Minpunten

• Misschien wat klein voor een grote eter

Laura Morais 31-07-2020

Perfect voor onderweg

Het bakje is perfect als je salade 🥗 of yoghurt met bijv fruit mee wilt nemen. Het bakje is 100 % lek vrij. Handig in gebruik en past makkelijk in je tas. Door de aparte bakjes die perfect in elkaar passen kan je alles vers houden. En er zit zelfs een dressing bakje bij ! Zo wordt de salade niet zacht omdat je de dressing er al door heen gedaan hebt. Ik ben helemaal tevreden!

Pluspunten

• Lek vrij
  • Handig
  • Perfect formaat

Renate 31-07-2020

Handige saladebox

Heel handig bakje om je salade of bijvoorbeeld yoghurt mee te nemen. Door de aparte inzet met verschillende compartimenten houdt je alles goed gescheiden, wat vooral fijn is met dressing en croutons bijvoorbeeld. Alles mag ook in de vaatwasser wat na een dag in de tas te hebben gezeten zeker fijn is. Als je een grote eter bent zou ik wel een groter formaat aanschaffen.

Pluspunten

• verschillende compartimenten.
  • goed schoon te maken

Talisa 31-07-2020

Multi-inzetbaar

Fijn product, door de vele bakjes kan ik veel verschillende etenswaren meenemen naar mijn werk. Ook is de box makkelijk schoon te maken.

Pluspunten

• handig
  • multi inzetbaar
  • makkelijk schoon te maken

Joost 30-07-2020

Fijne stevige salade box

Fijne salade box. Losse bakjes erg handig en nog veel beter is dat alles echt goed sluit. Ook de geuren blijven daardoor in het bakje.
Qua formaat voor mij precies goed, echte lunchbox. Design vind ik persoonlijk niet echt heel bijzonder, maar goed het is ook geen pronkstuk. Kortom, aanrader voor iedereen die graag salades luncht de het zat is om iedere dag veel geld uit te geven op kantoor of langs de weg.

Pluspunten

• Formaat
  • Losse componenten
  • Sluit goed

Minpunten

• Design wat saai
  • Kan in vaatwasser maar blijft nat

ThomasD 30-07-2020

Perfect om lekvrij salades mee te nemen! zitten zelfs aparte compartimenten in om je dressing en kip/zalm/komkommer etc mee te nemen, ideaal dus! Sluit erg goed af waardoor ik het met goed vertrouwen kan meenemen naar werk. De sluiting werkt gemakkelijk, wat je meestal niet hebt bij lekvrije producten. Ik heb ook het idee dat het hierdoor langer vers blijft, omdat het goed afsluit. Hierdoor kan ik het de dag ervoor al klaar maken, scheel me tijd 's ochtends! het mag van mij misschien wel een maatje groter, maar zag dat je ook grotere hebt dus wie weet schaf ik die ook wel aan!

Pluspunten

• versheid
  • lekvrij
  • gemakkelijke opening
  • losse compartimenten

Minpunten

• grootte

Nikki94 28-07-2020

Praktisch

Het bakje ziet er stevig uit, lekt niet. De vakjes zorgen voor veel overzicht en houdt producten gescheiden. Uit praktisch is het erg prettig dat alle onderdelen vaatwasbestendig zijn, wat ten goede komt aan de bruikbaarheid.

Pluspunten

• Praktisch
  • Vaatwasbestendig

Minpunten

• Iets te klein

Esra 28-07-2020

Geweldige saladebox

Lekt niet en is eenvoudig in gebruik door het sluiten van de clips. Fijn dat er een losse dressing mogelijkheid is en diverse vakjes voor losse toppings.

Pluspunten

• Lekt niet
  • Eenvoudige sluiting
  • Goed afwasbaar
  • Veel losse vakjes

Dimitri Boekkooi 28-07-2020

Top box voor je salade.

Een goede, kleine saladebox. Perfect voor 1 persoon om je salade in te doen. Door de handige verdeelbakken blijft je salade lang fris en goed. hij sluit gemakkelijk af en is ook zeer makkelijk om schoon te maken. Ook vis is geen probleem, want de geur is niet te ruiken als de deksel er eenmaal op zit. Het houdt je salade echt vers en fris.

Pluspunten

• Lekvrij
  • Handig in gebruik
  • Compact
  • Makkelijk schoon
  • Verdeelbakjes

Martine Woltjer 23-07-2020

Tefal saladebox

Ideale saladebox ruimte voor ingrediënten in je salade. Ruim genoeg voor een lunch.
Door de vakjes breng je snel variatie aan in de salades. Wanneer je de salade wilt eten kun je de ingrediënten erin doen. Zeker makkelijk mee te nemen

Pluspunten

• Vorm
  • Scheiden van ingrediënten
  • Grote

Minpunten

• Losse onderdelen ivm kwijtraken