Bosch TAT8613

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch TAT8613 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,3

j**********@h******** 31-10-2023
Geschreven voor: Bosch TAT8613

Mooi broodrooster. Handig dat het rekje voor broodjes is geintegreerd in het apparaat. Maar om de haverklap walmt het apparaat omdat er broodkruimels verbranden. Dit zit echt in dit ontwerp. Ik ga op zoek naar een andere helaas.

p**************@t********* 05-07-2021

De Perfecte Broodrooster...

Geschreven voor: Bosch TAT8613

Eindelijk een perfecte rooster gevonden. Zeer goed verdeelde straling waardoor bruiningsgraad aan beide zijden en over het gehele oppervlak gelijk is. Verwarming geschiedt met kwartsglas en niet met dunne spiraaltjes. Snoer is handig op te bergen waardoor de rooster eventueel ondersteboven, dus stofvrij, kan worden opgeborgen. Aanbevolen!!

Pluspunten

• egale bruining
  • fraai design
  • handig in gebruik

Minpunten

• geen

fv 03-03-2021

brandlucht

Geschreven voor: Bosch TAT8613

een slecht ontworpen toaster, kruimels vallen erg makkelijk op en achter de spiralen waardoor een blauwe walm je keuken vult. de bovenzijde van je brood verbrandt als je onderkant nog niet bruin is. dit is het eerste Bosch product wat mij tegen valt

Pluspunten

• mooi
  • degelijk
  • bedieningsgemak

Minpunten

• brood verbrand
  • kruimels vallen op spiralen

Kenske 18-07-2012
Geschreven voor: Bosch TAT8613

Mooi degelijk design, staat erg mooi op de aanrecht en niet onbelangrijk, hier passen tenminste hele boterhammen in! Werkt prettig, je kunt zien hoe lang het ongeveer nog duurt tot je boterham klaar is.

Annemiek 04-11-2015

Al vele reviews gelezen, maar niemand geeft aan of de boterham mooi egaal gebruind wordt, terwijl dat toch het belangrijkste is wat een broodrooster moet doen? Mijn huidige rooster geeft geroosterde boterhammen met een zwarte kern en een brede witte taaie rand, vandaar..