Princess 141000 Dutch Design Broodrooster

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Princess 141000 Dutch Design Broodrooster op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

3,5

theou 12-11-2010

ziet er goed uit op de verpakking, maar uit de verpakking verschijnt een goedkoop product, plastic, breekbaar, het kruimellaadje kan er wel uitschuiven, maar met de grootste moeite er weer in (geen opstaande rand, dus kruimels vallen er zo weer af), dikke of grote boterhammen passen er niet in, defrost werkt wel, maar je moet erbij blijven anders verbrandt de boterham, onregelmatige bruining EEN PRODUCT VAN NIKS (HAD IK LIEVER NIET 'GEWONNEN')

maike67 26-10-2010

Het is geen duur apparaat, ik heb er 15,00 euro voor betaald, maar toch viel hij nog tegen toen hij uit de verpakking kwam. Deed wat 'goedkoop' aan, op de verpakking zag hij er mooier uit. Hij bruint niet gelijkmatig, twee zijden van het brood zijn aanzienlijk donkerder dan de rest. Er kunnen alleen kleine boterhammen in, formaat casino (vierkant). De 'defrost'functie valt tegen. Je kunt er bevroren brood in doen, door de defrostknop wordt de roostertijd verlengd. Echter bij mij verbrand de toast dan, ook als ik hem op een lagere bruiningsgraad instel. De kruimellade is heel vlak (geen opstaande randjes, lijkt niet op een lade) dus als je die eruit trekt vallen de kruimels al gauw alle kanten op.