Russell Hobbs Colours Plus

Princess 142354 Toaster Steel Style 2

Princess 142354 Toaster Steel Style 2
1 reviews
Bekijk alle Broodroosters

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 236 reviews die zijn achtergelaten voor de Russell Hobbs Colours Plus op Kieskeurig.nl.

BesteProduct.nl 14-08-2019

Russel Hobbs Colours Plus: Stijlvol en handig

Toen we op de redactie vroegen wat men de mooiste broodrooster vond was het antwoord unaniem: de Russell Hobbs. De rode kleur van het door ons geteste model zal niet iedereen aanspreken, maar hij is ook in andere kleuren verkrijgbaar. De knoppen voelen helaas niet zo stevig als ze er uit zien, maar zijn wel gebruiksvriendelijk. Een belangrijke feature die vaak over het hoofd wordt gezien is ook aanwezig: het brood kan gecontroleerd worden zonder het rooster-programma te stoppen. Het uiteindelijke resultaat van het geroosterde brood is uitstekend, ook al zijn de twee zijden niet perfect gelijk gebruind. Het meegeleverde opwarmrekje en de kruimellade maken het plaatje compleet.

Lees verder op BesteProduct.nl

Voordelen

• Voortgang controleren zonder programma af te breken
  • Goede roosterkwaliteit
  • In veel kleuren verkrijgbaar
BesteProduct.nl 10-02-2018
6,2

Russell Hobbs 23330-56 Colours Plus: Lekker retro broodjes roosteren

De slots van de Colours Plus van Russell Hobbs zijn groot genoeg, en daardoor passen je boterhammen er helemaal in. Heel fijn, want dit is bij andere modellen helaas niet altijd het geval. De look van deze broodrooster doet een beetje retro aan. En hij is rood, daar moet je van houden. Het is er niet één die ik in mijn keuken zou plaatsen, toch kan ik zeggen dat hij er niet verkeerd uitziet. Het is een smaak kwestie. De aluminium look maakt 'm wel weer stoer. Maar wel gevoelig voor vlekken en vingerafdrukken. Ik vond de broodjes helaas niet super lekker en egaal gekleurd geroosterd. En tot slot is het snoer aan de korte kant.

Lees verder op BesteProduct.nl

Voordelen

• De sneeën kunnen zowel breed als in de lengte in het rooster
  • Makkelijk uitneembare broodlade
  • Simpel