Russell Hobbs 23332-56 - Reviews

Kleuren
grijs, zwart
Type/soort
broodrooster

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 13 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.nl.

9,1

hans 16-04-2018

onze nieuwe aanwinst "de broodrooster!!!"

eerste weekend gebruikt nadat onze broodrooster van tefal het na 32 jaar begeven had. we hebben daarom het volste vertrouwen erin dat deze broodrooster het ook zo lang gaat volhouden.

Pluspunten

• geeft een heerlijke goede bruining
  • is snel klaar

Minpunten

• nog geen

Sjoerd 12-04-2018

Gebruiksvriendelijk en fraai!

Eenvoudig in gebruik: bruiningsgraad gemakkelijk in te stellen, handige ontdooifunctie, slimme broodjeswarmer en kruimellade is simpel te legen.
Bovendien heeft de broodrooster een heel fraaie uitstraling: een sieraad in de keuken!

Peter Berghs 06-04-2018

Compacte broodrooster met lange brede sleuven.

Ik heb deze broodrooster gekocht omdat er een snee brood er geheel n past.
Bij de meeste roosters steekt het brood er half boven uit en dan moet je 2 keer roosteren.

Deze is compleet. Opvangbak kruimels dus ook geschikt voor tosties.
En nog een roostertje voor broodjes op te warmen, al denk ik niet dat we dat veel gaan gebruiken.

Pluspunten

• lange en brede sleuvel
  • Veel vermogen

Gerard 06-04-2018

Ha, Eindelijk een apparaat waar onze boterhammen in passen!

Ken je dat probleem dat de bovenkant van je boterham altijd uit de broodrooster steekt omdat je hem er dwars in moet stoppen! Russell Hobbs heeft dat probleem getackeld door een broodrooster te maken die er niet alleen cool uitziet, maar ook nog eens voldoet aan de gebruikseisen van de hedendaagse broodliefhebber! Well done... Prima apparaat, handig en snel in gebruikt en goed geprijsd.

Pluspunten

• opening groot genoeg voor grotere boterhammen
  • handig en snel in gebruik
  • ziet er mooi uit

Erik de Lange 04-04-2018

Prima, mooi ogend broodrooster

Geschikt voor grote boterhammen! Roostert gelijkmatig. Werkt ook goed met de extra instelling voor nog bevroren brood.

Pluspunten

• grote boterhammen passen goed
  • roostert heel gelijkmatig

Timo 31-03-2018

Brede sleuf waardoor geschikt voor groter brood

Dit produkt is een van de weinige merken die een brede invoer heeft waardoor er ook grotere broodsoorten geroosterd kunnen worden en heeft daarnaast de nodige functionaliteiten zoals ontdooistand, verschillende standen, opwarmrek e.d. en daarnaast een strak uiterlijk

Pluspunten

• brede sleuf
  • ontdooistand
  • kruimelbakje

Minpunten

• kort snoer

Menno 31-03-2018

Prachtige broodrooster, waar groot brood in past

Deze broodrooster is prachtig om te zien. En nog belangrijker, brood van de bakker past tenminste. Hoog volkoren of breed tijgerbrood past gewoon. (er is ook een populaire Brabantia, maar deze Russell Hobbs is en mooier en heeft meer ruimte voor brood). Ook zit er een praktisch opzetrekje in voor harde bolletjes. Hij heeft een hoog vermogen, waardoor je brood snel klaar is, maar van binnen niet helemaal droog. Met de ontdooiknop kun je de bruiningsstand hetzelfde laten als je bevroren brood erin doet. Enige minpunt is dat de bruiningsstand van 1-6 loopt, maar gemiddeld brood op standje rondom 2 bruin is, maar bij 3 al verbrand. Stand 6 is dus volledig overbodig en omdat je moet mikken tussen 1,5-2,5 voor mooi geroosterd brood, is het (eenmalig) afstellen wat lastig.

Pluspunten

• Groot genoeg voor Nederlands brood
  • Mooi om te zien
  • Handige snoergeleider onder apparaat
  • Rekje voor harde bolletjes
  • Brood in 1,5 (!) minuten knapperig en geroosterd

Minpunten

• Afstellen wat lastig vanwege hoog vermogen
  • Kort snoer (is overal zo)

M.Roelants 30-03-2018

Russell Hobbs Colours Plus Broodrooster Grey 233332-56

Ik heb deze broodrooster gekozen op grond van het uiterlijk,de beschrijving en de reviews en een grote opening waarin allerlei broodvormen passen Ik vind dit inderdaad een hele mooie broodrooster met veel functies en ik ben heel blij met de kruimellade

Pluspunten

• uiterlijk -
  • werkt prima,
  • veel instel mogelijkheden
  • kruimellade
  • grote opening

Minpunten

• apparaat wordt best wel warm
  • snoer kan niet goed opgeborgen worden

plien 28-03-2018

mooi uiterlijk, is snel warm

mooi compact broodrooster verstelbaar in temperatuur en goed voor een flinke boterham en is snel warm

Pluspunten

• mooi uiterlijk
  • snel warm
  • voor grote sneeen brood
  • temp. instelbaar
  • gaat uit als het broodje klaar is

Minpunten

• kort snoer
  • los rekje

Linda 21-03-2018

Broodrooster

Prima broodrooster, doet wat die moet doen en heeft een mooi design. Kleur ziet eruit zoals op foto. Staat erg mooi op de keukentafel.

Alvis 19-03-2018

Lange sleuven, mooi en rustig uiterlijk

De lengte van de sleuven was doorslaggevend, deze is 17 cm. Daar kan een boterham dwars in zodat niet het bovenste stukje boven het apparaat uitsteekt en niet bruin wordt, zoals bij de meeste andere broodroosters.

Lore 15-03-2018

Goede apparaat

Dit apparaat werkt prima. De broodjes zijn lekker. Alle functies zijn handig. De design van het apparaat is mooi.

Charlotte 14-03-2018

Brood past er goed in

Zo fijn dat er eindelijk weer een broodrooster is waar je boterham goed in past! Ik ben lekker met een maisboterham in mijn hand de winkel in gegaan om te passen. En deze broodrooster was de enige waarbij de boterham er goed in ging dus ik ben megablij. Oja, en dat in combinatie met het formaat. Geen achterlijk groot ding, maar gewoon een mooi formaatje en een mooie vormgeving.
Het enige minpuntje wat ik kan bedenken is dat het extra roostertje voor bovenop los is bijgevoegd. Ik gebruik die toch nooit dus die is bij mij dus gelijk de prullenbak in gegaan want ik ga dat niet los in mijn keuken bewaren. ;-)

Pluspunten

• Formaat
  • Vormgeving