Philips HD2648 - Reviews

Kruimellade
Ontdooifunctie
Opwarm-functie

Beoordeling op basis van 4 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

Mortimer 11-11-2010

Vandaag binnen gekregen en gelijk uitgeprobeerd. Apparaat ziet er degelijk uit. Grote en vooral diepe slots voor het brood. Wat ook makkelijk is is het feit dat er een stand op zit voor brood uit de diepvries. Al met al het gevoel een zeer goede koop gedaan te hebben waar wij veel plezier van zullen hebben.

CAVDM 20-11-2017

Niet wat ik van een toaster verwacht.d

Vorige week de toaster ontvangen en het apparaat bevalt voor geen meter. Als ik er een boterham in doe danword op bruiningstand 3 het brood aan de ene kant bijna zwart en de andere kant wit. Ook dacht ik dat het apparaat na een bepaalde tijd af zou slaan omdat de boterham dan klaar zou zijn (zoals mijn vorige philips broodrooster die zo,n 25 jaar goede dienst heeft gedaan). Maar helaas alsje het apparaat zijn gang laat ggan is je boterham gecremeerd.

FrEde 16-08-2015

Geen "rooster" meer nodig!

Door deze broodrooster hebben we het andere rooster (wie is er aan de beurt) niet meer nodig! Ontbijt met zes personen en een broodrooster met standaard twee gleuven is natuurlijk prima te doen. Maar wat wordt het leven makkelijker als je vier gleuven hebt! Vier perfect geroosterde boterhammen tegelijkertijd klaar! Roostert mooi geleidelijk bruin en sneller dan onze vorige twee-sneetjes-rooster (maar misschien was die ook wel heel traag?) Wij zijn er zeer blij mee!

bestfriend 23-08-2013

gebruiksvriendelijk apparaat voor heerlijk geroosterd brood

Voor grote gezinnen ideaal vier broodjes tegelijk. Niet meer lang wachten tot iedereen geroosterd brood heeft; goede uitstraling en makkelijk in het gebruik.