Russell Hobbs Legacy

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Russell Hobbs Legacy op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,1

Joop 23-12-2017

Verbrandingsoven

Geschreven voor: Russell Hobbs Legacy

Gisteren binnen en gelijk geprobeerd. Voldoet voor geen 5 cent. Een beetje fatsoenlijke snee brood past er niet in. Bij de laagste stand verbrand de onderkant al en met de bovenkant die er uitsteekt gebeurt. Bij klaar wordt het brood er uit gekattepulteerd. De dag erop gelijk teruggestuurd.

Russell Hobbs 02-01-2018

Beste Joop, wat vervelend om te horen dat je zo'n slechte ervaring hebt gemaakt met onze broodrooster. We willen dat iedere klant met plezier gebruik kan maken van onze producten. Wij zouden u graag een andere broodrooster op willen sturen, zodat u zo snel mogelijk weer met plezier een geroosterd broodje kunt klaarmaken voor uzelf. Staat u hier nog voor open? U kunt ons mailen via service@eu.russellhobbs.com en dan kunt u refereren naar deze reactie. We hopen graag van u te horen. Met vriendelijke groet, Team Russell Hobbs

Bert 05-06-2016

Prachtige toaster

Geschreven voor: Russell Hobbs Legacy

Zoek je een broodrooster van goede kwaliteit en een die zeer gebruiksvriendelijk is: ga dan voor deze Legacy. Doet waar ie voor bedoeld is en ziet er nog mooi uit ook! Handige extra opties zijn: verwarmen en ontdooien van brood.

Cynthia 20-05-2016

Broodrooster

Geschreven voor: Russell Hobbs Legacy

Mooi design, roostert snel! Verscillende bruiningsstanden instelbaar. Valt helemaal niets aan te merken.

Edba 20-05-2016

Must have voor iedereen

Geschreven voor: Russell Hobbs Legacy

Dit broodrooster zorgt ervoor dat je snel een heerlijke warme toast op je bord hebt. Mogelijkheid om verschillende standen te gebruiken, ontdooi stand en een rooster om je broodje er bovenop warm te maken.