De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Dualit Combi 2+1S op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

BE 09-12-2017

Mooi, snel stuk, brandgevaarlijk!

Geschreven voor: Dualit Combi 2+1S

In Engeland gekocht, na 3 jaar sporadisch gebruik bleef de timer ineens hangen, waardoor brandgevaar ontstond. Was even iets anders aan het doen, apparaat schakelde zichzelf niet meer uit, keuken onder de zware rook. Timer vervangen door een origineel onderdeel, bleef na 1 maand plot weer hangen, roodgloeiende boterhammen en grote brandplek onder overhangende kast. Ben blij dat mijn keuken en huis niet is afgebrand. Apparaat meteen weggegooid, nooit meer een Dualit!

Pluspunten

• Mooi

Minpunten

• Brandgevaarlijk
  • Onbetrouwbaar

vissers05 14-03-2012
Geschreven voor: Dualit Combi 2+1S

Al eerder een beoordeling geschreven en kan dat positieve oordeel nog steeds bevestigen. Gewoon een broodrooster zoals een rooster moet zijn. Werkt prima, had hiervoor een braun en die deed het ook goed alleen begaf hij het na een zekere tijd en was niet te repareren.

LR28 08-12-2011
Geschreven voor: Dualit Combi 2+1S

Geen strepen, geen verbranding, mooi egaal bruin gerossterd zoals toast moet zijn.
Iedereen roostert wel iets per dag, brood of de kinderen maken een tosti of bagel. Werkt al 15 jaar dag in dag uit zonder problemen.
Niet goedkoop maar elke cent waard.

cbdekleijn 19-01-2012

vraag me dan toch af hoe die kinderen dat doen , als ik een tosti maak dan past het maar net aan in dat ding zet de stand op 2 maar toch verbranden ze.
nee zonde geld geweest dit

vissers05 25-11-2011
Geschreven voor: Dualit Combi 2+1S

Naar mijn idee is het afgebeelde broodrooster de 31213 ( combi 2+1 ) toaster nu een aantal weken in mijn bezit. Het speciale van dit rooster zijn de grote elementen die daardoor heel gelijkmatig en goed te doseren roosteren. Het werkt allemaal zo als het moet werken, hoewel het er eenvoudig uitziet.
Ik heb deze gekocht via Amazone.com Engeland voor 139 pond ong. € 160 en dat is wel een heel groot verschil met de € 299. Moet alleen dan een Hollandse stekker opgezet worden. Maar zeer aan te raden voor dez prijs.

Totaljoy 31-01-2010
Geschreven voor: Dualit Combi 2+1S

Ongeveer 2-3 jaar in bezit.
Geweldige toaster met goede Tosty functie.

Veel lekkerder dan gewone broodroosters.

Inderdaad toast zoals toast moet zijn.

Totaljoy

Wim1959 06-01-2008
Geschreven voor: Dualit Combi 2+1S

Toast zoals toast moet zijn. Tosti-functie is prima.