Philips Viva Collection HD2650 - Reviews

We hebben voor dit product nog geen reviews

J12345 18-12-2019

Deze broodrooster moet je hebben

Geschreven voor: Philips Viva Collection HD2650

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Deze broodrooster voldoet aan alle eisen/wensen. Hij is zeer stijvol, gebruiksvriendelijk en makkelijk. Vind het vooral fijn dat hij het brood egaal en aan 2 kanten gelijk roostert. Hij pakt ook de hele boterham en geen 2/3 zoals de meeste. Kortom, aanrader

Sanni_xx 16-12-2019

Fijne broodrooster en makkelijk in gebruik

Geschreven voor: Philips Viva Collection HD2650

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Broodrooster is makkelijk in gebruik. Heeft duidelijke knoppen en een goeie handleiding. Hij roostert het brood goed en gelijkmatig en is groot genoeg voor het meeste brood.

Kruit 13-12-2019

geweldig apparaat!

Geschreven voor: Philips Viva Collection HD2650

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Een heerlijk apparaat. Prachtig design! we hebben net een nieuwe keuken, dus deze broodrooster is direct een pronkstuk op het aanrecht! Een apparaat waar gemakkelijk dik brood in kan(dat halen we vaak bij de bakker), zonder dat het aanbrandt. Super dus. daarnaast een gewoon broodrooster, werkt prima, zelfs wat sneller dan wij gewend waren. Kortom: top!

LoMar9 09-12-2019

Zeer veelzijdige broodrooster

Geschreven voor: Philips Viva Collection HD2650

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Het betreft een stijlvolle broodrooster, die makkelijk in gebruik te nemen is. Het rekje voor o.a. croissants op te warmen is makkelijk.
De broodrooster heeft een Grote opening zodat er ook dikgesneden brood in past of boterhammen met kaas ertussen. ZEER positief is de Kruimellade onderin. Hierdoor is het apparaat zeer makkelijk schoon te maken en schoon te houden. De ontdooifunctie van het apparaat is ook zeer handig, eerst ontdooide ik de boterham in de magnetron met droge boterhammen als gevolg. Dit is verleden tijd. In het apparaat is ook een opwarmrek aanwezig voor het opwarmen van afgebakken broodjes, boterhammen of croissants. Dit rekje gaat wel wat stroef open. Ik was de eerste keren erg bang dat ik iets kapot maakte. Dit is een broodrooster die ik zeker aan zou schaffen. Het is een veelzijdige broodrooster, die je tevens naar eigen wens kunt instellen. Verder is de aanschafprijs van dit apparaat ook zeer goed. Prijs kwaliteit is top.

Pepijn G 09-12-2019

Strak uitziende broodrooster die gemakkelijk werkt

Geschreven voor: Philips Viva Collection HD2650

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Erg tevreden met de Philips HD2650/80 broodrooster. Hij werkt gemakkelijk en rooster goed en snel. Roostert naar wens, mijn brood komt er mooi krokant en niet te droog uit. Verder vind ik de broodrooster er strak uitzien en kan hij kan gelukkig wel tegen een stootje. Alle knoppen voelen ook heel solide aan. De ontdooistand en warmhoudstand gebruik ik zelf zelden en hadden er van mij niet perse op gehoeven, maar dat is natuurlijk persoonlijk. Het kruimellaadje is gemakkelijk te verwijderen om de broodkruimels weg te gooien.

PIeter61 09-12-2019

Prima rooster voor goed geroosterd brood!

Geschreven voor: Philips Viva Collection HD2650

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] De Philips Via Collection Broodrooster is een prima rooster die zijn werk erg goed doet. Hij heeft voldoende mogelijkheden om elk type brood te roosteren naar eigen smaak. Er zitten voldoende standen op om je brood te roosteren. Ook de opwarmfunctie voor reeds geroosterd brood werkt goed, evenals de ontdooi functie. De broodrooster werkt snel, roostert regelmatig aan beide kanten en doordat hij brede sleuven heeft kan ook een dik stuk brood gelijkmatig geroosterd worden zonder dat het aanbrandt. En als je dan klaar bent kun je kruimels via het onderste laatje zo uit de broodrooster verwijderen, handig! Hij staat overigens ook mooi in de keuken door het volledig metalen design en zijn compacte formaat.

Anoniem 04-12-2019

Een fijne broodrooster die consistent roostert

Geschreven voor: Philips Viva Collection HD2650

Fijne broodrooster die goed egaal het brood bruin roostert. Er zitten leuke extra features op zoals het ontdooien van sneden brood en een extra rekje om broodjes warm te maken. Het design is erg mooi en staat zeker goed in de keuken.

Jeroen E. 03-12-2019

Prachtig Design en werkt goed

Geschreven voor: Philips Viva Collection HD2650

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Deze broodrooster heeft een prachtig design en misstaat dus niet op je aanrecht. Opbergen in het keukenkastje is verleden tijd. Het brood wordt mooi egaal bruin. Handig is de ontdooifunctie, binnen no time is je brood klaar om gesmeerd te worden.
Ook het ingebouwd rekje om broodjes op te warmen is erg handig.
En met 8 instelbare standen is er voor elk brood keus genoeg.
Alleen jammer dat de sleuven niet langer zijn. Vierkant brood past goed, maar iets langere sneden brood past niet altijd even goed.

Patricia T 02-12-2019

Perfecte broodrooster

Geschreven voor: Philips Viva Collection HD2650

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Ik vind deze broodrooster perfect; brood wordt egaal geroosterd en diverse standen mogelijk. Wat ook niet onbelangrijk is: ziet er mooi uit!

Angs66 02-12-2019

Super Broodrooster

Geschreven voor: Philips Viva Collection HD2650

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Dit is een super broodrooster met mega mogelijkheden.

C.ees 02-12-2019

Mooie kleur en praktische broodrooster

Geschreven voor: Philips Viva Collection HD2650

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Het is een makkelijk, mooie kleur broodrooster. De bruiningsgraad is super en goed instelbaar zelfs met bevroren brood.