Panasonic Croustina - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 9 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Panasonic Croustina op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,6

Ton 11-10-2022

Fijne broodbakmachine

Geschreven voor: Panasonic Croustina

Een fijne broodbakmachine. Ik had hier geen ervaring mee, en werd getipt om iets meer uit te geven. Ik heb gemerkt dat het deze uitgave zeker waard is. Besteld via Bol.com, waar ik ook heel tevreden over ben en keurig op tijd afgeleverd. De gebruiksaanwijzing is goed te volgen en geeft ook ruimte voor eigen interpretatie. Ik heb er al heerlijke broden mee gebakken. Een degelijk apparaat.

Pluspunten

• Makkelijk te bedienen
  • Uitvoerige gebruiksaanwijzing

Minpunten

• Nog niet ontdekt

Jippie0511 10-03-2019

Lekker (en) makkelijk

Geschreven voor: Panasonic Croustina

De Panasonic heeft op de eerste plaats een zeer mooi design. De matte zwarte machine staat mooi op mijn aanrecht. Daarnaast is deze ook nog makkelijk in gebruik. Ik als beginnend bakker heb nu al een aantal overheerlijke broden gebakken. Zachte of harde korst? Makkelijk in te stellen allemaal.
Op zondag een heerlijk vers brood gebakken met hulp van de tijdschakelaar, heerlijk wakker worden met een verse brood geur. Het schoonmaken achteraf is zo gebeurd. Voor de gevorderde bakker ook genoeg mogelijkheden denk ik.

Pluspunten

• Mooi
  • Snel

Sannie77 08-03-2019

Heerlijk brood

Geschreven voor: Panasonic Croustina

Voor het eerst van mijn leven brood gemaakt met een broodbakmachine en dat beviel prima! Er zitten heel veel verschillende programma’s op, dus altijd wel een passende. Mijn eerste brood was een brood met harde korst, maar na een aantal keer bakken, vond ik het programma met de zachte korst toch lekkerder. Het apparaat is lekker stil, maar neemt wel veel ruimte in beslag

Pluspunten

• Heerlijk brood
  • Veel verschillende programma’s, zelfs jam!

Minpunten

• Groot apparaat

Peterber 15-02-2019

Multifunctionele Broodbakmachine

Geschreven voor: Panasonic Croustina

Ik heb vroeger een (wat eenvoudiger) broodmachine gehad en was erg enthousiast dus met deze was ik erg blij mee. De design is erg mooi dus het staat zeker fraai in de keuken ondanks de grootte ervan. Handig boek erbij met de uitgebreide gebruiksaanwijzingen en lekkere recepten. Het aantal bakmogelijkheden viel het mij gelijk op: van wit met korst, wit zacht, bruin brood, pizza deeg, cakes tot zelfs marmelade maken en niet vergeten glutenvrij! Het menu instellen gaat vrij eenvoudig en op het display verschijnt duidelijk de tijd en menu nummer. Je kan ook kiezen of je een knapperige korst wil of niet. Met mijn eerst brood koos ik voor knapperig maar ik vond het persoonlijk te hard. Met het tweede was het zachter en dus beter. Een programma duurt gemiddeld 3-4 uurtjes maar het komt voornamelijk door het rijzen van de deeg. Het kneden gaat trouwens erg stil, dat was anders met mijn vorige machine. Ik heb de tijduitstel gebruikt en het gaat ook erg goed, het brood was op de precieze tijd klaar. Gister ook een cake gemaakt en het was erg lekker. Tot nu toe bevalt de machine erg goed en is een aanwinst in mijn keuken!

Pluspunten

• Eenvoudig in gebruik
  • Stil
  • verschillende bakmogelijkheden
  • mooi design

Minpunten

• brood snel oud
  • Prijs

Maura 12-02-2019

Heerlijke korst

Geschreven voor: Panasonic Croustina

Ik ben echt wild enthousiast over deze brood bak machine. Ik gebruik hem nu een week en heb al 3 broden gebakken. Ik heb helemaal mijn nieuwe hobbie gevonden. Mijn gezin is er erg blij mee want het brood is heerlijk. Zachte binnenkant en een heerlijk knapperige korst. Wel moet je het snel opeten of invriezen Alle 3 de broden zijn gelukt en ik ben echt geen keukenprinses. Ik heb al verschillende programma's gebruikt. En ook met verschillende ingrediënten. Ik heb gisteren een brood gemaakt op stand 1 en afgebakken op stand 13. Alles staat duidelijk beschreven in de gebruikshandleiding. De machine maakt makkelijk schoon en is vrij geruisloos en stinkt ook niet. Het ruikt heerlijk als je met de timer het brood klaar zet en wakker wordt met de geur van vers brood. Ik kan het echt iedereen aanraden en kan niet wachten om morgen een bananenbrood te gaan proberen te maken.

Pluspunten

• Knapperige korst
  • Gebruiksgemak
  • Leuk om te doen
  • Goed handleiding

Minpunten

• Brood is snel oud