Princess 152007 Broodbakmachine Homemade Deluxe - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Princess 152007 Broodbakmachine Homemade Deluxe op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

hoekstra9 31-10-2018

handzame broodbakmachine

Ik bak al 5 jaar elke dag een spelt brood van 500 tot 800 gram. Dit apparaat viel me op, omdat hij niet zo groot was als vele andere broodbakmachines. Het apparaat heeft een maand of 10 prima brood gebakken, totdat de deeghaak tijdens het kneden stopte draaien, soms na 5 minuten soms na 30 sec. Ik vermoed dat de motor gewoon niet krachtig genoeg is. Terug gestuurd voor reparatie, maar reparatie bleek niet mogelijk.

Pluspunten

• formaat

Minpunten

• gaat niet lang mee
  • geen keuze voor zuurdesem

iby 17-08-2017

het is een mooie machine, duidelijk display en eenvoudig te bedienen en heel handig te verplaatsen door het hengsel.
EEN groot minpunt is dat er geen receptenboekje bij. Deze machine heeft nl 19 programma's, waarvan een aantal nieuw zijn voor mij, zoals yoghurt maken.

Pluspunten

• makkelijk te bedienen
  • makkelijk te verplaatsen

Minpunten

• geen receptenboekje