Tefal Broodbakmachine Pains & délices PF240E - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Tefal Broodbakmachine Pains & délices PF240E op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Maggie 23-05-2021

Tefal broodbakmachine

Op zoek naar een broodbakmachine waar veel mee kan, die er mooi uit ziet en niet teveel ruimte in beslag neemt. We zijn uitgekomen op de Tefal.
Inmiddels 2 broden verder. Super goed gelukt! Smaken heerlijk en het huis ruikt lekker.
De machine is makkelijk te bedienen.
Naast brood/cake is het ook mogelijk om bijvoorbeeld yoghurt ermee te maken. Dat gaan we nog proberen. Enig minpunt; er is geen kijkvenster.
Voor nu zijn we dik tevreden.

Pluspunten

• Compact
  • Veel verschillende programma's

Minpunten

• Geen kijkvenster

Willy 21-10-2018

Prima machine

Ondanks slechte review toch voor deze broodbakker gekozen, compact, licht en mooi waren mijn criteria
Mijn ervaring is eigenlijk alleen maar positief, prachtige broden, lekkere korsten, en vooral komt de kneedhaak er altijd vanzelf uit waardoor er een niet al te groot gat in het brood komt. Minpuntje is dat er geen kijkvenster is maar dat is geen halszaak! Ik ben dan ook superblij met dit apparaat, vergeleken met mijn vorige machines staat deze alvast op één

Pluspunten

• Lichte machine
  • Bakt prima

Minpunten

• Geen kijkvenster
  • Brood heeft een kubusachtige vorm,

Joke 08-01-2017

Bereidingstijd

Na dat mijn vorige Tefal machine er na vijf jaar en drie broden per week mee stopte, besloten weer een Tefal te kopen. Wat een achteruitgang. Tefal heeft de baktijd aanzienlijk verkort, waardoor de rijstijd en kneedtijd te kort is. Na vier weken uitproberen op verschillende programma's en meel heb ik er geen goed brood uitgekregen. De machine is terug geweest bij Tefal maar mankeerde niets ik moest beter recepten lezen, Bak zo'n 15 jaar brood maar heb dit nog nooit meegemaakt. Heb inmiddels een ander merk en vanmorgen weer een heerlijk brood.

Patty 16-04-2017

Hallo joke, mag ik je vragen welk merk je nu hebt gekocht?????
Groetjes patty