Panasonic SD-ZB2512KXE - Reviews

zilver, zwart
Timer
Glutenvrij bakprogramma

mdk 17-07-2016 Product paar dagen in bezit

Panasonic ervaring troef in broodbakmachines

Mijn vorige panasonic sd255 vertoonde nu te grote slijtage en was aan vervanging toe na 9 jaar.(gemiddeld 3 broden per week).
Dit verklaart waarom ik absoluut terug een Panasonic wou.
Toestel getest op basis van vroegere recepten (om te vergelijken) alsook wat van de nieuwe mogelijkheden gebruik gemaakt in verband met gevuld brood.
Wat ik vast stel is dat dit toestel minder hard bakt dan het vorige toestel op dezelfde stand. Voor het overige wel blij met de nieuwe programma's.
Dit toestel maakt ook minder lawaai bij het kneden en is stabieler dan het vorige toestel. De automatische gist toevoer is handig alhoewel ik daar geen problemen mee had.
Ik merk wel dat de recepten tov vroeger gewijzigd zijn (minder suiker geen melk voor rozijnenbrood) maar doet het even goed als vorig toestel met het oude recept.
Mits de korst aan te passen toch tevreden over dit toestel en staat mooi met aluminium zwarte look.

Winy 21-05-2016 Product maand in bezit

De Rose Royce onder de broodbakkers

Na al eerder een broodbakmachine van Panasonic te hebben gehad (7 jaar dienst gedaan) voor deze gegaan. Echt een top broodbakker. Brood komt er iedere keer goed uit. De vele instellingen zijn heel leuk. We hebben al chocolade- en kaasbrood gemaakt. Heerlijk.
De gist- en notendispenser is perfect. De heerlijke geur na het bakken in huis zou nooit moeten verdwijnen. De buitenkant wordt ook niet warm van de machine.

marvin1979 10-11-2015 Product paar dagen in bezit

Dit is een superapparaat. Buiten de mogelijkheden die de ZB 2502 heeft, heeft dit apparaat als extra een verkort programma voor volkoren brood ( = meel van de volle graankorrel) zijnde 3 uur en een normaal programma durende 5 uur voor deeg van de volle graankorrel. Ook een apart bakprogramma behoort tot de extra mogelijkheid, van de hoeveelheid programma's die er al zijn. Het aparte gisttoevoerbakje funktioneerd zeer goed. Het apparaat doet zeer degelijk aan en het is afwachten hoe lang het apparaat zonder bijzondere mankementen meegaat.