Domo B3970 - Reviews

wit

5,3

• Slecht

Fatih123 25-08-2009 Product maand in bezit

ik heb in ELDI Maasmechelen DOMO model 3970 broodbakmachine gekocht. type: XBM1068. De kneedhaak ben ik kwijt geraakt.
Anderhalf maand geleden heb ik een kneedhaak bestelt in eldi Maasmechelen. Het is aangekomen en de pak was open. Het paste niet. Toen heb tegen de winkel verantwoordelijke gezegd dat het niet erin past. Ik had zelfs mijn broodbakmachine meegebracht om te laten zien. Ik heb toen tegen hem gezegd waarom de pak open was. Hij zei tegen mij dat hij het zo heeft ontvangen. Ik vroeg of hij een nieuwe kon bestellen maar dat wou hij niet doen omdat hij zou stoppen. Iemand anders zou de winkel overnemen. Ofwel moest ik wachten tot iemand anders eldi maasmechelen overnam ofwel moest ik naar genl. Ik ben toen naar ELDI genk gegaan. Ik heb mijn verhaal daar toen aan mevrouw vertelt. Ze was niet echt vriendelijk. En het zou allemaal in orde komen enz. Ze had een nieuw stuk bestelt. Het zou na Twee weken aankomen in Maasmechelen. Ze zouden me opbellen enz. Maar Helaas. Vrijdag ben ik naar Eldi Maasmechelen geweest , die gast die daar werkt weet van niks.

Ik weet maar een ding. Koop niet bij ELDI en Heel zeker Geen Domo.
Ik hun beide gecontacteerd om hun verantwoordelijkheid op te nemen maar helaas no answer.

somers001 29-03-2009 Product jaar of meer in bezit

6,7
na 1maand hebben we het terug moeten opsturen er waren al kosten aan de deegdraaier was al stuk vanbinnen

dilinger one 26-09-2008 Product jaar of meer in bezit

Na exact 1 jaar en negen maanden heeft dit toestel de geest gegeven. Brood rijst niet meer. Dus de kwaliteit is erg laag.

kangoo 03-04-2007 Product half jaar in bezit

6,7
machine 6 maand in gebruik. elke dag 1 brood.
tefallaag van de kneedhaak lost reeds en nu is de as van de bakpot stuk. Pot lekte reeds water.
zeer ontgoocheld in de kwaliteit van de bakpot, temeer de pot reeds na 6 maand naar de vaantjes is en dit NIET onder de garantie valt. ik heb noodgedwongen een nieuwe gekocht voor 19 EUR. Nieuwe kneedhaak 5 EUR. De bakpot en kneedhaak zijn dus wel heel duur.