Bosch GSR 10,8-2-LI

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch GSR 10,8-2-LI op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

John 16-03-2017

Handzaam

Geschreven voor: Bosch GSR 10,8-2-LI

Een uitstekende handzame boormachine, voldoende koppel en snelheid. Gemakkelijke verwisselbare accu's die snel opgeladen kunnen worden.
Handig is het lampje voor de donkere plekjes.

John 23-11-2016

Klein maar krachtig

Geschreven voor: Bosch GSR 10,8-2-LI

Een fijne machine om mee te werken, bij mijn zoon geholpen met gipsplaten schroeven met zijn Makita, ik ben naar huis gereden om de Bosch op te halen. Ik kreeg een lamme arm van zo'n zwaar apparaat. Dat heb je er echt voor over, werkt zo fijn. Ik heb recentelijk er een slagschoeverdraaier bij gekocht en de batterijen hiervan in de Bosch gebruikt, had het idee dat de nieuwe batterijen langer meegaan. Ik heb alles opgeborgen in de L-Boxx, er inmiddels een stapel hiervan. Bosch blauw is kwalitatief gewoon goed.

Pluspunten

• Compact
  • Robust

Rik 02-11-2016

Klijn maar veelzijdig en krachtig.

Geschreven voor: Bosch GSR 10,8-2-LI

Het is voor zijn groten een zeer krachtige machine. Door zijn compactheid en lagen gewicht is deze boormachine zeer fijn in zijn gebruik. Werken in kleine hoekjes of langdurig op een onhandige plek komt deze machine helemaal tot zijn recht. Maar zijn kracht doet zeker niet onder voor ander machines (de machine draait als je niet oplet nog steeds bijna uit je handen). De nieuwe accu,s geven deze machine ook nog eens een langen levensduur.

Pluspunten

• klein
  • krachtig
  • licht

Minpunten

• mijn lader is wat traag

nerood 20-09-2015
Geschreven voor: Bosch GSR 10,8-2-LI

Ik gebruik deze accu boor een jaar of vier.
Niet kapot te krijgen.
Ligt lekker in de hand.
Meer dan voldoende kracht met schroeven en boren.
Alleen bij metaal boven de 8 mm gebruik ik een zwaardere machine.
Maar ik denk dat geen één machine in deze klasse dat goed doet.

Al,met al zeer tevreden.

we55etje 13-02-2013
Geschreven voor: Bosch GSR 10,8-2-LI

Een zeer goed stukje gereedschap De machine ligt perfect gebalanceerd in de hand is licht en handzaam.De kracht is buitengewoon dat zou je niet denken voor een 10,8 V machine.Het opladen gaat zeer snel 30 minuten en de accu is weer gebruiksklaar.Wat verder opvalt is de lange gebruiksduur bij schroeven.Dit komt door de li-ion accu die als groot voordeel geen geheugen effect hebben.Deze machine maakt een robuuste indruk en is dat ook door de sterke wikkeling van de motor. Dat is dan het verschil tussen het groene broertje die voor de doe het zelf is gedacht.Mijn oordeel een absolute aanrader kan de concurrentie met soortgelijke machines met gemak aan ook de degelijke koffer verdient lof.