Metabo SBE 900 Impuls - Reviews

Gewicht
2,7 kg
Klopboormechanisme

Beoordeling op basis van 1 review geschreven op Kieskeurig.nl.

De TOB timmerman 11-05-2017 Product paar weken in bezit

Fantastische machine

Bij het eerst ter hand nemen, voelt het degelijk aan. Boortjes zijn snel en makkelijk uit te wisselen en zitten in een handomdraai muurvast. Ik heb gekozen voor een 900 watt machine omdat ik geen grote vermogens nodig heb, maar wil ook weer niet een te lichte machine. Boort prima en ook de impuls werkt prettig. Na 20 jaar een 1000 watt metabo boorhamer gehad te hebben die ik op een destructieve manier behandeld heb, was die aan vervanging toe. De enige minpunten zijn dat het handgreep voor mij vrij fors is, maar dat went wel en verder het boren in beton eh ja niet super maar wel goed, maar daar heb ik een hele zware boorhamer voor.
ook de bijgeleverde transportkoffer is ruim en biedt genoeg ruimte om wat extra gereedschap e.d. mee tenemen. Het is niet meer zoals vroeger een metalen koffer maar nu van kunstof. Aan de zijkanten zijn extra bakjes aan te klikken en daar zaten in mijn geval 2 extra boorsetjes en een bitset bij.

Pluspunten

• voelt degelijk aan
  • boortjes uitwisselen gaat snel, makkelijk en goed
  • gebruiksgemak
  • ruime koffer