Bosch GSB 21-2 RE

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Bosch GSB 21-2 RE op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

boschblauwdoehzetzelver 23-04-2010
Geschreven voor: Bosch GSB 21-2 RE

Bosch zegt het zelf al, "De sterkste in zijn klasse - voor de zwaarste toepassingen".
Dit kan ik bevestigen!

Ik had bijna gekozen voor een boorhamer i.p.v. van een simpele klop-boormachine.
De gedachte hierachter was, de tijdperk van klopboormachine's is geweest, dat is iets van vroeger en is inmiddels wel "uit" ontwikkeld.

Ik ben een doe-het-zelver met zeer hoge verwachtingen, van gereedschap.
Heb je goed gereedschap, is je klus reeds half geklaard.
Vandaar dat ik voor Bosch professional heb gekozen.

Ik heb hem nu sinds de lancering van bosch meerdere keren uitbundig misbruikt.
Voor beton, steen, hout enz.
Het kost deze boor geen enkele moeite!

Mooi is de variable toeren/snelheid waardoor je als nodig met grotere diameters kan boren of roeren/mengen zonder dat hij z'n kracht verliest.

Ik kan nu trekdozen infrezen zonder dat ik daar een ander apparaat voor nodig heb! dit mede makkelijker gemaakt door de anti-rotation functie.

Los van de kracht van de machine, heeft bosch ook een tal handige functies meegegeven, namelijk: Autolock, dit maakt het heel simpel en met één handomdraai mogelijk om een boortje te wisselen.
Ook de extra handgreep is simpel te plaatsen en te verstellen.

Over duurzaamheid, nog geen uitspraak. ik verwacht namelijk dat hij makkelijk 5 jaar meegaat bij normaal gebruik.
Op dit punt moet de bosch zich nog bewijzen!

al met al veel lof over deze machine.