De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch Uneo (1 accupack) op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,3

J*******@g******** 13-01-2022

Waarom Bosch.

Geschreven voor: Bosch Uneo (1 accupack)

O wat een fijne machine. Maarrrr. Na ruim 2 jaar heeft deze uitsluitend voor huis en tuin gebruik problemen. Niks aan de hand 3jaar garantie dacht ik. Pak de handige koffer inclusief aankoopbon en met opdruk 3 jaar Bosch garantie. Bel de service voor het maken van een afspraak. Nul, nul. Om in aanmerking te komen voor deze garantie moet je online registreren direct na aankoop. Heb Bosch vriendelijk gevraagd om contact op te nemen. Zelfs een heus ticket is aangemaakt. Maar na 2 maanden neem je dit ook niet meer serieus. Vandaar mijn ruime onvoldoende. Een te dure machine voor zijn levensduur of een Bosch service die zijn verantwoordelijkheid niet neemt. Bosch zorg zo voor 1 garantie. ZEER TELEURGESTELDE KOPERS!!!!!!!

Pluspunten

• Als hij het doet is het een geweldige machine.

Minpunten

• Garantie
  • Service en klacht afhandeling.

i*********@m****** 15-05-2021

Een zeer goede en werkende machine.

Geschreven voor: Bosch Uneo (1 accupack)

Het is een goed en sterk werkende machine je kan hem goed gebruiken voor kleine klusjes maar ook zeker voor grote klussen deze machine werkt ook heel goed om in het beton te boren ik gebruik al vele jaren de Bosch Uneo en ben nog steeds zeer tevreden.

Pluspunten

• Sterke en krachtige machine.
  • Voor veel doeleinde te gebruiken.

Minpunten

• Geen.
  • Geen.

CERO 09-08-2018

Ligt prima in de hand en is lekker licht

Geschreven voor: Bosch Uneo (1 accupack)

Voor de klusjes in huis een onmisbaar stuk gereedschap. Doet echt alles! Ook lastige schroeven zijn geen probleem meer. Echt een Boss.....eh Bosch.

Pluspunten

• licht en klein

Minpunten

• niet ontdekt.