Worx Accuschroefboormachine WX178.1 Smart-Drill 20 V 2 Ah inclusief 2 accu s

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Worx Accuschroefboormachine WX178.1 Smart-Drill 20 V 2 Ah inclusief 2 accu s op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Jan Kats 05-08-2017

worx boormachine t/m de heggenschaar en trimmer

Bij de introductie van de nieuwe 20volt Worx accu gereedschappen, gelijk mijn snoer grastrimmer en heggenschaar weg gedaan en de snoerloze Worx aangeschaft
Ik was al jaren naar alle tevredenheid in het bezit van twee Worx accu boormachines.
Onverwoestbaar gereedschap.
Bij een probleempje bij de eerst lader,ook na 4 jaar prima service .
De Praxis in Coevorden leende mij zelfs een andere Worx (toe net het nieuwste model) uit, zodat ik mooi door kon met mijn klus.
Totslot, de prijs kwaliteit verhouding is goed.
Er zijn goedkopere merken, maar dat is duur koop op denduur mis je de kwaliteit en word het een ergenis.
De bekende merken zijn meestal ook van goede kwaliteit maar te duur, vooral als Worx kent
Als je verschillende Worx machines hebt is vooral het uitwisselen van de accu's een groot voordeel,immers je hebt altijd volle accu's beschikbaar.
Nogmaals Worx is echt een aanrader!

Pluspunten

• Sterk goede accu's
  • Prijs kwaliteit verhouding

Minpunten

• Nog geen tegengekomen
  • Mischien een kettingzaag op accu ?