Metabo 6.02135.51

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Metabo 6.02135.51 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

christiaan87 24-05-2012
Geschreven voor: Metabo 6.02135.51

zeer prettige machine om mee te werken.

machine is lekker krachtig voor "hobby" gebruik.

voor iedereen die geen 3.0 mAh hoeft is deze machine meer dan goed!

accu's zijn lekker snel opgeladen.
15min ongeveer.
dus tijdens het klussen even een kop koffie en je kan weer verder!

metaal boren tot rond 10
en hout(speed boren) heb ik tot nu toe tot rond 22 gebruikt, geen enkel probleem.

prettige machine met veel kracht!

King John 1967 25-05-2012

3.0 mAh ? Daarmee krijg je nog geen warme schroef in een pakkie boter gedraaid.... 3Ah bedoel je denk ik?

Metabo fan 05-08-2011
Geschreven voor: Metabo 6.02135.51

Wat een super schroefboormachine weer! Nadat mijn vorige metabo schroefboormachine is overleden na 15 jaar intensief gebruik gelijk meteen weer een metabo gekocht. Deze boor ligt erg goed in de hand met de rubber handgreep en heeft lekker veel kracht om zonder problemen de schroeven in de hardste bouwmaterialen te schroeven. De accu's gaan erg lang mee, en is binnen 30 tot 40 minuten weer helemaal opgeladen. De accu's hebben geen memoryeffect waardoor ze extra lang meegaan.

Metabo's staan bekend om hun erg goede levensduur en goede innovatieve technologieen. Metabo is daarom wel iets duurder dan de merken die in de gewone bouwmarkten te koop zijn, Maar het geld is het zeker waard! Mijn klopboormachine van Metabo is nu al 25 jaar en doet het nog erg goed na veel gebruikt te hebben! Daarom voor mij nooit meer iets anders dan Metabo.

imqqmi 08-11-2010
Geschreven voor: Metabo 6.02135.51

Ik was een keukenblad aan het monteren en moest 8cm diepe pluggen gebruiken om het zaakje goed vast te zetten. Mijn oude 'el cheapo' accu boormachine trok dat niet, die ging bijna in vlammen op en de greep begon gevaarlijk te vervormen. Er kwam letterlijk rook uit.
Deze metabo met 40Nm trek kracht draait de schroeven er moeiteloos in. Je moet wel beschikken over de juiste bitjes want deze worden niet meegeleverd.
Ik heb al heel wat geboord en geschroefd en is nog voor ongeveer 75% vol volgens de indicatie op de accu. Het Led lichtje is erg handig gebleken.
Het enige nadeel is dat de traagste toerental niet zo laag is als mijn oude boor. Door te pulseren kun je wel bv een kwartslag draaien. Het is ook lastig om de langzaamste draai stand aan te houden, de knop reageert nogal snel en zit snel op het maximum toerental.
De lader heeft een ingebouwde ventilator en draait met en zonder batterij, dus als je fijngevoelig voor geluid bent is het handig de lader in de schuur of op de zolder te plaatsen. Laadtijd is echter vrij kort, ongeveer 30-45min. Er wordt een batterij meegeleverd en reserve/vervangingsbatterijen zijn behoorlijk aan de prijs, tussen 1/3 tot 1/2 van de prijs van de boor zelf.

Al met al een prima accu schroef/boor voor algemeen gebruik maar ook voor de wat zwaardere klussen. Aanrader!

Frans Gevers 28-10-2010
Geschreven voor: Metabo 6.02135.51

De machine is gemakkelijk in te stellen en heeft daarvoor ook veel mogelijkheden.
Ik heb hem een half jaar in mijn bezit en gebruik hem intensief.De accu kan lang gebruikt worden, zonder hem bij te laden.Ik ben tot nu toe heel tevreden over het apparaat.

bekker60 03-06-2010
Geschreven voor: Metabo 6.02135.51

zeer sterke machine, goede acccu's (goed voor zeker 300 schroeven in plafond), laad snel (30min.), handig lampje.
Ik heb hem gekocht met twee accu's, tweede kost niet zo veel meer, maar hoeft niet persé want als je de accu in één keer zou leeg schroeven ben je blij dat je een half uur pauze hebt. Zo lang en hard schroeft deze machine. Veelt solide aan (geen speling in kop) en 3 jaar garantie. Kost iets meer dan bouwmarkt-shit maar wekt ook veel fijner.