Bekijk 1 andere uitvoering

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch PBH 2100 RE op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

vincent 10-04-2021

kapot uit de door

Geschreven voor: Bosch PBH 2100 RE

nieuw uit de doos, klopfunctie doet helemaal niks.
Hij is licht, handzaam, ziet er mooi uit, maar je kunt er niet op vertrouwen.

M. Brok 23-09-2018

Beste investering in tijden

Geschreven voor: Bosch PBH 2100 RE

Afgelopen zomer zijn wij verhuisd. Dit gaat traditiegetrouw gepaard met boren in muren en plafonds. Met mijn klopboormachine was met name het plafond geen pretje. Zodoende ben ik op zoek gegaan naar een boorhamer. Ik twijfelde tussen deze of een iets duurdere Makita machine. De Makita had een slagkracht van 2Kj. De Bosch “slechts” 1,7. Uiteindelijk toch voor de Bosch gekozen. Ook omdat het draaien uitgeschakeld kan worden, zodat het afbikken van tegels een optie is.

Ik mag wel zeggen dat ik hier geen spijt van heb. Deze machine boort moeiteloos door betonnen muren en plafonds. Wat een verademing! Mijn conclusie is dan ook dat ik dit veel eerder had moeten doen. De investering in deze machine verdient zichzelf makkelijk terug in besparing in tijd en besparing. Ook de slijtage van boren bij boren in het plafond ligt aanzienlijk lager.

Pluspunten

• Krachtig genoeg
  • Prijs/kwaliteit
  • Uitschakelbare draaifunctie

Minpunten

• Geen boorkop voor gewone boren