Makita DF457DWE

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Makita DF457DWE op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Jacob 24-11-2020

Massief stukje gereedschap, slechte accu oplader

Geschreven voor: Makita DF457DWE

Makita staat bekend als goed. Dat is ook zo met deze machine. Echter de accu oplader is bar slecht. Het apparaat is minimaal in gebruik, alleen voor hobby. maar de acculader geeft al na enkele maanden een rood knippersignaal en de accu's laden niet meer op. Als je gaat googelen zie je dat dit een bekend probleem is waar veel gebruikers melding van maken. En dit alles na de garantieperiode helaas.

Pluspunten

• degelijk materiaal
  • ligt goed in de hand.

Minpunten

• acculader heeft het binnen een jaar begeven.

Lampje 25-02-2022

Dit verhaal klopt niet, al na enkele maanden een defecte lader. De wettelijke garantie is twee jaar en ik dacht zelfs al je de Makita registreer dat de garantie nog veel langer is.

Joop 15-02-2020

Bedrijfszeker

Geschreven voor: Makita DF457DWE

Krachtige machine en na vele weken ongebruikt, is hij nog bedrijfszeker. Accu laadt snel op. Bleek slagvast na val.

Pluspunten

• Bedrijfszeker
  • Krachtig

paul 06-06-2018

mooi accu boormachine

Geschreven voor: Makita DF457DWE

zeer goed koop bij de gamma was nu in de aanbieding werkt 100% zeer te vrede over dit accu boormachine

Pluspunten

• zeer goed

Minpunten

• geen