De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de DeWalt DCD795D2 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

sparks.nl 21-06-2015
Geschreven voor: DeWalt DCD795D2

Ik heb de boormachine nu ongeveer 1 jaar. De machine is krachtig genoeg en de 2AH accu gaat lang mee, veel langer dan mijn oude op NiCD accu's gebaseerde machine. Een voordeel van dit type accu is dat de accu (2e accu in mijn geval) ook na een winter in de schuur te hebben gelegen gewoon nog net zo vol is. Echt ideaal.

De machine is goed in te stellen en meer dan krachtig genoeg voor wat ik er mee doe. Na een half jaar kwam ik er achter dat ik de machine per ongeluk in stand 1 had staan, niets gemerkt met boren...
Door de compacte accu is de machine licht en goed te hanteren.
Wat ik prettig vind is dat de boorkop van degelijk metaal is, niet van kunstof dus. Veel degelijker, zo degelijk voelt de rest van de machine ook aan.

Waarom een 9? Het is een erg goed apparaat maar een 10 zou veronderstellen dat hij perfect is, daar geloof ik niet in.