Einhell RT-RH 32 Kit

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Einhell RT-RH 32 Kit op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

4,1

g*****@k********* 13-09-2022

grote tegenvaller

Geschreven voor: Einhell RT-RH 32 Kit

Product na eenmalig gebruik defect. Motor verbrand na beitelsessie in muur en beton. Onwaarschijnlijk maar waar.

Pluspunten

• Ziet er robuust uit

Minpunten

• Na eenmalig gebruik motor verbrand

Ram Bam 21-09-2015
Geschreven voor: Einhell RT-RH 32 Kit

Ik heb deze machine slecht 4 maanden geleden gekocht en na (slechts) twee klussen waarbij plavuizen en tegels van vloer en wanden moest worden gesloopt, is hij alweer overleden.

Het werk was zelfs nog extra makkelijk gemaakt door eerst de voegen uit te slijpen met een diamantschijf en tikte hierdoor, met een platte sloop beitel, de meeste plavuizen en tegels zonder ze te breken van de wanden en vloer. Uiteindelijk halverwege de klus, stond ik voor joker en heb uiteindelijk de rest met de hand moeten doen, waardoor ik een stuk langer bezig was dan gecalculeerd. Dit wanproduct heeft me dus geld gekost.

Het is voor mij onbegrijpelijk dat een merk als Einhell zoiets kan produceren, maar gelukkig geven ze 24 maanden garantie op dit product.

...to be continued!

Ram Bam 27-10-2015

Eindelijk na 4,5 weken is het apparaat terug. Volgende ronde kan eindelijk beginnen.

Over de service van Einhell valt niet zoveel te zeggen gezien ik alleen te maken had met de verkopende partij. Gehaald bij die grote pc retailer in Ridderkerk. Het zou maximaal 3 weken duren, maar hoorde niks. Bellen dus. Niemand kon me helpen. Ik moest over een week maar weer eens bellen. Gedaan en nog steeds wist niemand hoe lang het nog zou duren. Ik zou teruggebeld worden binnen 2 dagen. Uiteindelijk 3 dagen later kon ik het apparaat laten leveren.

Einhell of die retailer hebben hier de bal laten vallen in mijn optiek. 4,5 weken voor een reparatie en je klant niet op de hoogte houden levert irritatie op.

Het apparaat.. tja, geen idee of ik er weer na 1 jaar gezeur meekrijg of over 20 jaar. Daarom..

...to be continued!