Panasonic DP-UB824EGK - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Panasonic DP-UB824EGK op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,7

Hans 09-06-2023

Goede blu ray 4K speler

Geschreven voor: Panasonic DP-UB824EGK

Een prima 4K speler. Panasonic is leider hierin. Beeld is prima, geluid voor eventueel analoog afspelen van cd's ook. Aangeschaft voor een prijs van ongeveer €450 elke andere hogere prijs lijkt mij onzin.

Pluspunten

• beeld
  • geluid

Minpunten

• geen

rojo1969 30-12-2022

Niet eens leverbaar via Panasonic Nederland.

Geschreven voor: Panasonic DP-UB824EGK

Heb deze panasonic bluray speler uitgebreid mogen testen in een winkel.
Daarop wil ik het kopen.
De winkel kan het niet meer krijgen via Panasonic Nederland.
Andere elektronica winkels hebben ook problemen met levering van deze Panasonic bluray speler.
Panasonic Nederland klantenservice beweerde hij kwam in weer aan in december 2022 en was dan leverbaar.
Maar nu blijkt opeens dat Panasonic Nederland helemaal deze bluray speler niet heeft.
Dus ook panasonic Nederland kan zelf deze bluray speler niet eens leveren.
En je ook bij Panasonic NederlNd deze bluray speler via hun website niet eens kan kopen.
Staat wel leuk in hun catalogus en op hun website maar de bluray spelers zijn bij Panasonic niet leverbaar.
Daarom een slechte review want als je als fabrikant beweerd het is leverbaar en adverteert ermee.
En nu blijkt van niet gaat het nergens over.
Ook onderdelen aanvoer in verband met garantie slecht werd me hierdoor snel duidelijk bij navraag Panasonic.
Beetje jammer Panasonic doet dit zo vanaf 2029 met deze bluray speler.
Dus slechte review en niet meer leverbaar.

Hans 09-06-2023

Deze score van deze review is gebaseerd op het niet meer leverbaar zijn ooit. Ik heb dit apparaat nog redelijk recent kunnen kopen. De hier vermeldde score zegt dus niets over het apparaat zelf. Het is maar even om rekening mee te houden.

Cor 21-12-2019

Makkelijk aan te sluiten

Geschreven voor: Panasonic DP-UB824EGK

Gekocht bij Kamera-Express. Toestel lijkt inmiddels niet meer bij hun in assortiment te zijn.
Ondanks wat problemen met de levering is de klantvriendelijkheid zeer hoog.

Pluspunten

• Mooi beeld
  • Prima geluid

Minpunten

• Klep voorop voelt wat fragiel