Sony BDP-S760

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 12 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Sony BDP-S760 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,4

hcaluwe 05-09-2010
Geschreven voor: Sony BDP-S760

Sinds 24-08-2010 in bezit.

Doos uitgepakt zit er ook een engels netsnoer in? Enfin gelukkig ook een normaal snoer.

Eerste indruk, een mooie speler ziet er goed uit en sluit goed aan op mijn huidige Sony componenten.

Aansluitmogelijkheden in overvloed , van optisch/coax/component/enz..

Goed, maar ff aansluiten dacht ik? Wat blijkt geen HDMI kabel in de doos, oke ff halen dan maar.

Eenmaal aangesloten via HDMI en voor geluid Coaxiaal gebruikt kom ik er achter dat er geen geluid gestuurd wordt via coaxiaal als je hem via de Sony STR-D500 laat lopen (balen) dus ik weer naar de winkel om een Optische kabel te kopen.
Zo aangesloten en ja hoor geluid en wat voor ,gewoon super!

Alles ingesteld met het makkelijke Cross Bar menu , net als de Playstation 3 , werkt zeer goed.
Wifi werkt ook na alles handmatig in gegeven te hebben.
Update zat er al in dus dat hoefde niet meer.

Dvd opgezet , prachtig beeld via de Sony KDL-40S5500

Muziek speeld hij ook goed af , Mp3 ook , maar alleen als het opgeslagen is als Datadisk!
Speler kan heel wat formaten aan.

Start snel op binnen 6 sec kijken!

Afstamd bediening werkt ook prettig met als voordeel dat de toetsen verlicht zijn.

Al met al een goede keus dus!

Voor de mensen die twijfelen wat ze moeten kiezen is dit de beste keus en krijg je veel waar voor je geld.

Hans

Krystyna 03-07-2010
Geschreven voor: Sony BDP-S760

Van de week deze blu-ray speler gekocht en ik moet wel zeggen dat dit mijn eerste is. Wat een ongelooflijk mooi beeld en geluid. Ik sta er nog elke keer versteld van als ik er naar kijk. De mogelijkheden zijn legio en het gebruikersgemak staat op een hoog niveau, een kind kan de was doen.De voormgeving is ook dik in orde. Gewoon een klasse speler. Niet voor niets de beste keus, denk ik.

King Gunther 12-04-2010
Geschreven voor: Sony BDP-S760

Vorige week aangekocht bij redcoon.be
Zéér snelle service,besteld en 2 dagen geleverd in perfecte staat!

Na enkele dagen in het bezit van deze speler prijs ik hem erg aan
Beeld perfect in scherpte en kleur.Veel beter als mijn vorige speler de Sony BDP-S300
Speelt prachtig van kleuren,diepgang en de rest van het pakje
Gebruik de speciale OPTIONS op de afstandsbediening voor de filters(ruis) en HD Reality Enhancer voor een perfect beeld
Een parel voor het oog,budget vriendelijke prijs 379E...topapparaat samen in combinatie met de LCD KDL 40W5500 Motionflow 100Hz+Homecinema Panasonic

Dikke tien voor mij!

Janina 23-03-2010
Geschreven voor: Sony BDP-S760

Deze blu-ray speler bevalt zeer goed.
Inmiddels een paar maanden in bezit.
Prachtig gedetailleerd beeld, mooie kleuren in combinatie met een Sony E serie TV.
Deze gekozen vanwege nieuwer model, snellere opstart en goede recensies, ook qua upscaling.
Jammer vind ik wel dat er geen zoom optie opzit, deze kan ik wel instellen met de AB van de TV, echter valt er dan soms een regel tekst af en kan dit helaas niet verschuiven.
Ik hoop dat Sony daarvoor nog met een oplossing komt.
Internet heb ik nog niet gebruikt.

Tonw 17-02-2010
Geschreven voor: Sony BDP-S760

Sind 1 week in huis,klasse speler, beeld Bluray fantastisch en DVD upscaling ook zeer goed. Aangesloten via mijn Sony KDL-40W4500 LCD-TV. Verbonden met mijn denon receiver via de 7.1 analoge uitgangen geeft bij Bluray met DTS-HD master geluid een sound die ik tot voor kort nog niet had gehoord uit mijn Teufel speakerset zo mooi en gedetailleerd. Als CD-speler gelijkwaardig qua geluid aan mijn Denon CD-speler. W-Lan koppeling zeer eenvoudig en regiocode vrij maken voor DVD is een fluitje van een cent met een One4All afstandbediening. Gekocht via website van bedrijf uit UK met de naam van de grootste rivier uit Zuid Amerika voor € 334,- incl bezorging incl. europese garantie. kortom een pracht apparaat voor een scherpe prijs.

Mr Twijfelaar 12-02-2010
Geschreven voor: Sony BDP-S760

Aardige speler. Goed beeld en goed geluid, en daar gaat het om tenslotte.
Toch wil ik wat nadeeltjes benadrukken, t.w.:
- Voorzien van snel draadloos netwerk (Wifi-N), maar daar kun je bijna niets mee doen. Geen film of geluid streamen oid !
- USB aansluiting, maar daar kun je alleen maar plaatjes mee bekijken, geenAVI afspelen of zo vanaf de USB-stick !
- Speelt geen DIVX.
- En dan de meest irritante (in mijn geval): het detecteert het geluidsformaat niet goed bij AVC-HD schijfjes. Ik heb er diverse met Blu Ray muziek er op, maar dan wordt dat niet gestreamt door de speler naar de receiver. Tenzij je eerste een blu rayschijf afspeelt met dat geluidsformaat er op !! dan kan het ineens de AVC-HD schijfjes WEL goed decoderen/streamen.
Dit lijkt me een softwarefout en ik hoop dat Sony dat oplost. Maar Sony is nooit zo haastig met nieuwe firmware...

Al met al een aardige speler, die ik niet zou aanraden aan een vriend.
Wel veel beter dan mijn playstation 3, zowel qua beeld als geluid, maar ja, het is dan ook een duurder apparaat dat alleen maar schijfjes kan afspelen. Dat MOET dan zelfs beter zijn, vind ik.

ronb097 07-02-2010
Geschreven voor: Sony BDP-S760

Zeer tevreden over Sony BDP S 760 speler.Mooi strak beeld zowel DVD als Bluray.Vooral het upscalen van dvd is perfect.Ook geluid is een stuk beter dan mijn vorig speler.(PS3)Surround effecten zijn fantisch, maar ook het luister van een cd is goed.Tov PS3 heeft deze speler veel mooie dieper kleuren en is zwart ook echt zwart.Zeer tevreden over deze speler.De referentie in de vakbladen kloppen zeker.(What's hifi enz.)Het enigste wat ik niet voor elkaar krijg is de internet verbinding.

wignh01 21-01-2010
Geschreven voor: Sony BDP-S760

Bevalt zeer goed, heb wel lang getwijfeld tussen deze en de Pioneer LX 52. Bij verschillende reviews kwamen beide zeer goed naar voren in de 'betaalbare' klasse. Uiteindelijk toch voor Sony gekozen omdat ik in het verleden de ervaring heb gehad dat Pioneer alleen - dvd/rw las. Aangezien wij ook nog veel gewone + dvd/rw met films heb en deze ook gewoon moeten worden afgespeeld uiteindelijk voor deze Sony gekozen. Geen spijt, het upscalen van een gewone dvd gaat zeer goed en de blu-ray films geven een ongelooflijk mooi, kleurvol, gedetailleerd en rustig beeld.

Larzz 21-01-2010
Geschreven voor: Sony BDP-S760

Na lipsync problemen bij de LG bd350 toch maar gekozen voor deze wat duurdere speler. En...geweldig! Beeld is ongelooflijk mooi gedetailleerd en haarscherp. Geluid ook bijzonder goed en mooi breed neergezet bij films. Geen lipsyncproblemen! Gewone dvd's worden goed opgeschaald en strak weergegeven. Heeft zelfs een koptelefoon aansluiting. Hoef je je receiver niet aan te zetten. Kortom: prachtige blu-ray speler die menig concurrent naar de kroon steekt. Sony, klasse! Een nadeel: ik mis een zoom optie. Vooral om letterboxed dvd's in te zomen zonder dat de ondertitels verschuiven. Dat kon de LG wel!

FransHofstede 16-11-2009
Geschreven voor: Sony BDP-S760

Deze speler gisteren aangeschaft en natuurlijk meteen geinstalleerd. Deze speler volgt voor mij de Denon dvd 1920 speler op. Jarenlang plezier van gehad en tot volle tevredenheid gebruikt. Maar ja een mens wil soms meer. Ik was benieuwd naar de kwaliteitsverbetering die je met blue ray zou kunnen krijgen. Eerlijk gezegd stelde me dat niet teleur. Meteen een blue ray disk erin gestopt. Wat een scherpte en kleurdiepte. Het geluid speel ik af over mijn stereo installatie, gewoon analoog en 2 kanalen. (wel een hele goede met bijv een van Medevoort versterker). Dus over dolby enzo kan ik niet meepraten.
Vervolgens een DVD erin gestopt. Het kwaliteitsverschil is hier minder duidelijk, de Denon deed het dan ook niet slecht. Over de mogelijkheden kan ik kort zijn: teveel om op te noemen. De handleiding blinkt wat mij betreft niet uit in logica. Maar ach een paar uurtjes studie en ik kom er wel uit. Wat mij betreft is deze speler een aanrader, een upgrade waar ik geen spijt van heb.

Bobster 13-11-2009
Geschreven voor: Sony BDP-S760

Heb de speler nu 2 week in huis!
Een gigantische verbetering tov mijn 30 euro DVD-speler. Als eerste de blu-rays geprobeerd. Deze komen beter naar voren dan de PS3. Het komt beeld komt natuurlijker over met meer contrast. Bij de PS3 vond ik het beeld soms teveel naar grijs neigen. Dit verschijnsel was bij DVD's nog beter zichtbaar.
Met de BDP-S760 worden de DVD's geweldig geupscaled en beter weergegeven.
Ik gebruik deze speler met een 40W5500 bravia tv. Door de Bravia Sync is het goed handelbaar en maakt het als vormgeving meer 1 plaatje.
Het geluid heb ik via Coaxiaal aangesloten op een oude Sony receiver met DD en DTS decoders. Het geluid van de DVD's is gelijk aan dat van mijn oude DVD-speler. Dus niet echt veel beter.
Het geluid van blu-rays wordt gedowngrade naar een DTS sound, dat geaccepteerd wordt door de receiver. Dit geluid klinkt niet beter dan de DTS van de DVD's.
Wellicht dat een nieuwe Sony receiver met de nieuwe decoders (dts true HD enzo) dit verhelpt.

Maar al met al, is dit een geweldige upgrade tov van mijn oude happerende DVD-speler.

Dennyboy 01-11-2009
Geschreven voor: Sony BDP-S760

Ik heb dan toch maar de proef op de som genomen en ik moet zeggen dan deze blu-ray speler ECHT een wezenlijke verbetering laat zien ten opzichte van de toch ook nog steeds goed beoordeelde PS3.

Het beeld geeft een fenomenaal contrast en scherpte. Een dergelijk detailniveau hed ik nog niet eerder gezien.

Hiervoor gebruikte ik dus de PS3 en liet ik het geluid PCM 'streamen' naar mijn receiver. Nu dus via Bitstream en door het decoderen van mijn receiver is ook sprake van een veel 'rijker' geluid.

Binnen enkele minuten kon ik via Wifi al aansluiten op mijn draadloze netwerk. Werkt perfect.

Ik ben dus erg tevreden.