Sony Blu-ray Disc Player

Beoordeling op basis van 3 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

reddoortrans 22-04-2011

Ik zocht een goedkope oplossing voor een alles in een speler.
Ik kwam deze tegen als demo model voor een spotprijsje.

Beeld is top! BD en DVD's haarscherp en prachtig in detail.
Gebruik een goede HDMI kabel!
Geluid van BD/DVD is gewoon goed.

CD geluid is goed, mist wat definitie in het laag.
Dat los ik terzijne tijd op met een aparte DAC.
Midden en hoog is gedetallieerd. Ik kan me voorstellen dat het hoog wat scherp is in combinatie met bepaalde versterkers/speakers. Bij mij met Yamaha receiver en Elac speakers heb je veel hoog en midden maar nooit scherp, juist rustig en ruimtelijk.

Het loopwerk is stil, je hoort deze speler niet bij BD/DVD/CD. Opstarttijden en zoeken gaat zeer snel.

omegasoft 23-10-2010

Zeer goed product van Sony , makkelijk aan te sluiten en te installen .
Scherp beeld en goed geluid !
Veel mogelijkheden , ik ben zeer onder de indruk van de upscaling voor dvd's !!
echt een aanrader !

Larissa 31-08-2010

Heb lang in dubio gestaan welke Blu Ray speler ik zou gaan aanschaffen; maar uiteindelijk toch voor deze Sony BDP-S-560 gekozen omdat ik goede ervaringen in het verleden heb gehad met produkten van Sony en bovendien deze speler voor een hele scherpe prijs (een stuk minder dan 200 euro) kon aanschaffen bij Digital Street in Beuningen.
Het apparaat straalt klasse uit en is zeer gebruiksvriendelijk. De WLAN verbinding was in een oogwenk gemaakt en ik kon direkt de software-updat checken.
De beeldkwaliteit van BD is fantastisch en dit geldt evenzeer voor de DVD's. De geluidskwaliteit van BD en DVD is eveneens top. CD's klinken gewoon goed maar de klank is bij lange na niet zo goed als met mijn Advance Acoustic MCD 203 buizen CD speler. Niet zo verwonderlijk natuurlijk; een klasse CD-speler is uitsluitend gemaakt voor muziekweergave.