Sony UHPH1B - Reviews

Kleuren
zwart
Afspeelmogelijkheden
DVD, CD, BD

Beoordeling op basis van 2 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

Fons Weijtens 05-10-2017

High end geluidskwaliteit

Ik wil nog even aanvullen op mijn eerdere review dat de geluidskwaliteit (ook de laagweergave!) alleen maar beter is geworden; de sony uhp had misschien wat "inspeeltijd" nodig. Ik heb mijn Samsung smart TV ook rechtstreeks aangesloten via de headphone uitgang op mijn versterker en het geluid is oké. De sony uhp h1 heb ik analoog aangesloten met dure Siltech G5 kabels op dezelfde versterker en het is net of je een gordijn opdoet. Detail, ruimte, plaatsing instrumenten, alles is er.

Pluspunten

• beeldkwaliteit is super
  • zeer veel instelmogelijkheden
  • bijna high end geluidsweergave

Minpunten

• helemaal niets
  • veel te goedkoop!

Fons53 15-06-2017

Net geen High End speler

Mijn Onkyo high end CD speler, C1-VL las geen cd's meer en mijn Sony blue ray speler recentelijk ook niet meer. Wat nu? Toen zag ik op internet de Sony UHP-H1. Wauw.....het geluid via cd en usb is werkelijk verbluffend (streaming heb ik nog niet geprobeerd); in het hoog misschien nog beter dan mijn CD speler van 1.000 euro alleen het laag is minder diep maar dit kan ik bijregelen. De beeld kwaliteit is superieur via mijn Samsung 100hz TV. Dus met deze Sony heb ik twee vliegen in een klap. Voor het geld een beeld- en geluid wonder!!

Pluspunten

• high resolution audio
  • uitmuntende beeld kwaliteit
  • prijs/kwaliteit is een dikke 10

Minpunten

• laag weergave cd/usb kan iets beter
  • verder niets kunnen vinden....