De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Sony BDPS1700B op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Marc 19-05-2018

Klein maar niet fijn

Geschreven voor: Sony BDPS1700B

Enige voordeel van dvd speler is zijn formaat. Hiervoor een LG gehad en die was vele malen beter. Elke keer na het uitzetten begint de dvd speler opnieuw en start niet bij het laatste punt. Vooral lastig met series of als je een film in 2 delen wil kijken. Het grafische deel is back to the 90’s. Beeldkwaliteit is goed.

Pluspunten

• Formaat

Minpunten

• Geen geheugen na uitzetten dvd speler
  • Grafisch slecht

Delano 30-09-2017

Geschreven voor: Sony BDPS1700B

Na twee maanden deed de Blu Rayfunctie het niet meer. Dit terwijl ik de speler amper had gebruikt. Volgens de verkoper was dit probleem inmiddels bekend.

Minpunten

• Slechte kwaliteit

sieger 26-01-2017

Matige kwaliteit blue-rayspeler

Geschreven voor: Sony BDPS1700B

Ik heb deze blue-rayspeler nu ruim een half jaar in gebruik. Om met het goede te beginnen, deze speler is lekker klein en pas daarom makkelijk in het TV-meubel. Daarnaast is de beeldkwaliteit prima.
De kwaliteit van de speler is mij erg tegen gevallen. Dit model is al een vervanger van een model die eerder onrepareerbaar opgestuurd is. Nu geeft deze speler naar een aantal maanden ook weer problemen bij het afspelen van DVD's. Daarnaast is de speler erg traag bij het opstarten (ik noem het ook maar opstarten, je zet hem namelijk niet gewoon aan).
Ik raad dit product daarom in zijn geheel af.

Pluspunten

• grootte
  • beeldkwaliteit

Minpunten

• slechte kwaliteit
  • opstartsnelheid

Anoniem 31-03-2016

sony blu-ray speler.

Geschreven voor: Sony BDPS1700B

na veel vergelijken ben ik voor deze blu-ray speler gegaan.ik zocht een makkelijke speler zonder veel poespas.er zit een duidelijke beschrijving bij
aan sluiten was zo gebeurt. mooi en duidelijk menu.
werkt perfect met mijn smart tv. veel mogelijkheden
en het wijst van zelf dvd er in en spelen.
speeld veel bestanden af mooi beeld.en een mooi kleine
afstandsbediening met ondertiteling knopen je kan je geluid van tv koppelen aan de afstandsbediening speler
alom een mooie en duidelijke blu-ray speler.
ben er blij mee eindelijk weer mooie films kijken