Samsung J4500

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung J4500 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,3

Tonie 12-03-2017

Prima speler voor een zacht prijsje

Geschreven voor: Samsung J4500

Simpele maar prima speler: goede kwaliteit van beeld en geluid en eenvoudig in gebruik. Aangesloten op een Samsung tv kunnen beide apparaten met dezelfde afstandsbediening worden gebruikt. Bovendien gunstig geprijsd. Heb er tot dusver zowel Blu-ray's als Dvd's op afgespeeld en ben erg tevreden. Echt een aanrader!

Pluspunten

• Goede kwaliteit
  • Makkelijk in gebruik
  • Voordelig geprijsd

Minpunten

• Geen aan/uit-lichtje
  • Alleen hdmi-aansluiting

HermaN 25-01-2017

Helaas

Geschreven voor: Samsung J4500

Niets ten nadele van de speler, maar in deze vergelijkingssite wordt vermeld dat de speler een optische, een coax en een hdmi uitgang heeft....helaas niet verder gekeken en gelijk besteld...blijkt er alleen een hdmi uitgang op te zitten...

BvKvH 28-11-2016

Mooi, slank en stijlvol

Geschreven voor: Samsung J4500

Wij zochten een moderne, niet al te grote DVD/Blu-Ray speler voor onze slaapkamer en kwamen bij deze Samsung uit. Hij is behoorlijk licht, compact en stijlvol. Werkt simpel en vlot. Mooi qua prijs!

Pluspunten

• licht
  • stijlvol