OPPO BDP-103

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de OPPO BDP-103 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,9

HJ60 24-09-2014
Geschreven voor: OPPO BDP-103

Uitzonderlijke speler, voor de beeld en geluids kwaliteit geef ik een 9. Het zal namelijk wel weer een keer nog beter kunnen, maar voor mij is het absolute top op mijn Samsung 50" plasma full HD. Reageert erg snel en stil op aangeboden schijfjes, laadt Blue Ray discs zeer snel. een verademing om mee te werken!!!
Een speler met een erg uitgebreide en duidelijke menu-structuur,ook via de zeer degelijke a.b ( verlicht} mooi te bedienen. Via de te installeren app die overigens ook perfect werkt is dit ook mogelijk. Zeer strak vormgegeven, erg degelijk gebouwd met aansluit en instelmogelijkheden te over. Voor een erg scherpe prijs bij AV Trader gekocht, snelle service, reageren erg snel op mail dus ten zeerste aanbevolen! Top!

vonnippel 28-05-2014
Geschreven voor: OPPO BDP-103

Na het lezen van diverse testrapporten, de overstap gemaakt. Geweldig apparaat, ben er heel blij mee.

Ik heb al verscheidene Blu ray spelers gehad. Dit is de duurste die ik ooit heb gekocht, maar het was de overstap meer dan waard. Geweldige beeld en geluidskwaliteit, daarbij komt nog dat hij kan streamen vanaf mijn Nas. En niet te vergeten 4k ready.