Samsung BD-F5800

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 55 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung BD-F5800 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,4

joemo 15-11-2013

Beste Koper,
Bij de Media Markt wordt de Samsung BD-F5800-serie Blue-ray 3D-speler incl.zgn 2x 3D-brillen aangeboden voor de actieprijs van 109,00 euro, maar laat je niet misleiden, want de Blue-ray speler is een BD-F5500-serie. En die kun je ook gewoon kopen voor +/- 82,00 euro. Daarnaast is dit product incl. brillen wel degelijk.

arnaud69 26-11-2013

Dank voor deze nuttige tip.
De 5500 is dus ex brillen, de 5800 incl. brillen.

fafsari 21-07-2013
Geschreven voor: Samsung BD-F5800

De Samsung Blu-ray speler is makkelijk te instaleren. Het is een plaatje voor het oog. Het heeft een super strak design, waardoor je het niet hoeft te verbergen.

In combinatie met een nieuwe Samsung tv heb je een haarscherp beeld. Het geluid is prima je hebt geen extra boxen nodig om gezellig een thuis bioscoopje na te bootsen. kortom, een mooie apparaat die plezierig is in gebruik voor het afspelen van Blu-ray en DVD.

hawe026 15-07-2013
Geschreven voor: Samsung BD-F5800

Een mooi klein apparaat met voldoende mogelijkheden voor het afspelen van BR discs. De BR3D moet ik zelf nog testen...

dri2 14-07-2013
Geschreven voor: Samsung BD-F5800

De blue ray speler speelt sommige cd's niet af. Daarom heb ik mogelijkheden en geluid een slecht cijfer gegeven. Ook begrijp ik niet waarom alle blue ray spelers niet regiovrij zijn in deze tijd. Voor de rest ben ik hier wel tevreden over. Goed beeld en het geluid bij dvd's is ook goed alleen bij cd's dus niet omdat niet alle cd's afgespeeld kunnen worden.

nijntje03 11-07-2013
Geschreven voor: Samsung BD-F5800

Apparraat makkelijk aan te sluiten, gebruiksvriendelijk. Slank en mooi model, niet te veel knopjes. Ik ben er tevreden mee.

nerys 11-07-2013
Geschreven voor: Samsung BD-F5800

dit apparaat is makkelijk aan te sluiten, ook als je niet zo technisch bent, en binnen een kwartier gebruiksklaar. Ook het instaleren van de diverse mogelijkheden is zeer duidelijk aan geven in het Menu en daardaaor heel gebruiksvriendelijk.

Ahmad Bdour 08-07-2013
Geschreven voor: Samsung BD-F5800

Ik heb de product een paar dagen gekocht en ik ben blij met alles en het is makelijk te gebruiken en ook niet te groot en het is handig voor alle maten kast.

Halina 07-07-2013
Geschreven voor: Samsung BD-F5800

Het beeld is zeer mooi door goede scherpte. Ik wil me er nog meer in verdiepen om alle mogelijkheden te benutten.

H.P. de Jong 01-07-2013

Ben nu een paar dagen in het bezit van de BD-F5800
Nog niet alle mogelijkheden kunnen benutten want dat zijn er echt teveel.
Beeld en geluid kwaliteit zijn erg goed voor een speler in deze prijsklasse (139,-)
Ook de Smart tv functie is erg handig en bied veel mogelijkheden.
Wat erg opvalt is de makkelijke bediening, zeker voor iemand van mijn leeftijd. (66)
Kortom tot nu toe zeer tevreden.

joemo 15-11-2013

Beste De Jong, de BD-F5800 blue-ray speler kost +/- 109,00 euro en is niet uitgerust met de optie van een smart tv functie, tenzij je een duurdere klasse hebt aangeschaft voor de prijs van, zoals je velmeldt hebt van 139,00 euro. Bovendien is de BD-F5800 serie in werkelijkeid een BD-F5500 serie (los voor 70,00 euro), dus vond ik dat misleidend naar de klant toe, tenzij dit ook onder de aandacht wordt gebracht. Gr.

Bikkel1975 01-07-2013
Geschreven voor: Samsung BD-F5800

Eenvoudig asymmetrisch design. Niet vergeten HDMI-kabel bij te kopen want deze is niet meegeleverd. Indien WIFI-gebruik gewenst ook nog een aparte dongle bijkopen, maar dan nog steeds erg traag. Bij verbinding met ethernetkabel echter prima (deze ook niet meegeleverd trouwens). Niets te klagen over geluidskwaliteit en beeldkwaliteit echt grandioos! Over degelijkheid niet zoveel te melden, want pas kort in mijn bezit.

Randy2013 01-07-2013
Geschreven voor: Samsung BD-F5800

In combinatie met een samsung televisie met BD Wise prachtige beeldkwaliteit. Wij waren erg verbaasd.

A. DEMIR 01-07-2013
Geschreven voor: Samsung BD-F5800

Dit speler vind ik prima,..
Goed gevormd en keuze gemaak van mogelijkheden laat genieten van plezier,..

jakkes62 30-06-2013
Geschreven voor: Samsung BD-F5800

leuke actieprijs bij MediaMarkt, nu een weekje in gebruik maar prima apparaat, gemakkelijk in gebruik, geweldig beeld in 3D actie

Bener 30-06-2013
Geschreven voor: Samsung BD-F5800

super te spreken over het app.

moet alleen nog wennen aan de vormgeving vandaar op dit moment een 8 maar wellicht als ik hem anders neer zet komt hij wel tot zijn recht

mp023. 30-06-2013
Geschreven voor: Samsung BD-F5800

super helder beeld, en met de internet kan je gewoon apps downloaden!!! geweldige uitvinding en dan ook nog 3D, super

Corbr 29-06-2013
Geschreven voor: Samsung BD-F5800

Aansluiten en gebruiken. Klein maar degelijke 3D blue Ray en DVD speler die goed werkt.
Aansluiten en draaien maar.

Joke van Diepen 29-06-2013
Geschreven voor: Samsung BD-F5800

Nauwelijks aangeschaft en nu al tevreden. Vooral de het geluid en beeld zijn prima. de mogelijkheden hebben we nog niet allemaal uitgeprobeerd. Gebruiksvriendelijk, geode vormgeving, degelijkheid zal ongetwijfeld nog blijken. Vooral het combineren met de andere aangeschafte Samsung producten bevalt ons zeer goed.

zwelgje03 27-06-2013
Geschreven voor: Samsung BD-F5800

Bij samsung altijd goed, dus geen telleurstelling. makkelijk te installeren en te bedienen. gebruiksvriendelijk en mooi vormgeving

Mapeda 26-06-2013
Geschreven voor: Samsung BD-F5800

Ziet er goed uit, werkt super simpel en goed. Speelt alles vloeiend af en in hoge kwaliteit. Het geluid is redelijk goed en er zijn geen rare zaken hoorbaar. De ronde hoek in de bluray speler maakt het design wel minder mooi.

annieez 25-06-2013
Geschreven voor: Samsung BD-F5800

goede kwaliteit beeld en geluid, waar voor zijn geld. goed apparaat. ziet er degelijk uit.Veel mogelijkheden!

Marije105 25-06-2013
Geschreven voor: Samsung BD-F5800

Het apparaat ziet er goed uit en is makkelijk in gebruik. Het heeft alle functies die je mag verwachten van een blu-ray dvd speler en is makkelijk aan te sluiten op je camera of laptop.
Ik heb 'm nog maar een paar dagen, maar het geluid en beeld is prima! Een aanrader!

Dochters1961 25-06-2013
Geschreven voor: Samsung BD-F5800

Het is een mooi ogend en goed werkend apparaat. Ondanks dat het klein van stuk is geeft het een prima beeld en geluid. Een aanrader.

Saliem75 24-06-2013
Geschreven voor: Samsung BD-F5800

Prima apparaat en goede prijs/kwaliteitverhouding.
Ook de mogelijkheden om extra's via internet te gebruiken zijn voldoende aanwezig

Frank Jonkman 24-06-2013
Geschreven voor: Samsung BD-F5800

Ik heb tot nog toe slechts 1 3D film kunnen bekijken, maar het is de uitstekende kwaliteit die ik van Samsung gewend ben! Zowel mijn 3D LED TV, als mijn DVD-speler en 3D Blueray speler zijn van Samsung, dus ik mag zeggen dat ik wederom de perfecte kwaliteit gekregen heb met deze aankoop.

Daisy03 23-06-2013
Geschreven voor: Samsung BD-F5800

De Samsung BD- F5800 ziet er mooi uit en is heel makkelijk bij het eerste gebruik. Beeld en geluid zijn ook prima in orde!